:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



Dramat pani Julity. Sąd odebrał jej dzieci

21/09/2018 09:30
Interwencje, Dramat Julity odebrał dzieci - zdjęcie, fotografia

Siedmiomiesięczna Majka, trzyletni Dominik i czteroletni Kamil trafili do rodziny zastępczej. – Cały czas płaczę i nie mogę się pogodzić z decyzją sądu – mówi zrozpaczona matka

Powodem odebrania i umieszczenia dzieci w opiece zastępczej były m. in. złe warunki mieszkaniowe.  Dom, w którym wychowywane były pociechy, wymaga pilnego remontu. We wnętrzu panuje wilgoć, brakuje centralnego ogrzewania i łazienki. Ze łzami w ochach o całej sprawie opowiada Julita Pędraszewska, mama trójki dzieci.

– Kocham swoje maleństwa i bardzo za nimi tęsknie. Nigdy nie myślałam, że doczekam tej chwili. Cały czas płaczę i mam żal do osób, które przyczyniły się do odebrania mi dzieci. Pracownice GOPS-u oraz kurator rodzinny zarzucali mi wiele rzeczy, z którymi się nie zgadzam. W ich ocenie osoba u której stwierdzono upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim nie powinna wychowywać dzieci. Cały czas jestem pod opieką psychologa i psychiatry i nigdy nie usłyszałam od nich, ze nie mogę być matką. Dbałam o swoje skarby najlepiej jak potrafiłam. Pomalowałam nawet chłopcom pokój oraz kupiłam meble w dobrym stanie.

Kobieta zdaje sobie sprawę z tego, że bez pomocy innych nie będzie w stanie gruntownie wyremontować domu. Potrzebne jest wsparcie, o które prosi zrozpaczona matka.

– Nabyłam kabinę prysznicową, ale nie ma mi kto jej zamontować. Trzeba jeszcze kupić płytki i wyłożyć nimi łazienkę. Konieczna jest również wymiana starych i nieszczelnych okien na nowe. Nie mam na to wszystko pieniędzy. Jeśli ktoś zechciałby mi pomóc, to będę bardzo wdzięczna. Nie mogę liczyć na nikogo oprócz siebie. Ojciec Majki i Dominika wyjechał za granicę do pracy. Wiem, że wszyscy w koło uważają go za złego człowieka, ale tak nie jest. Nie przejmuje się tym, pragnę jedynie odzyskać swoje dzieci.

Osoby zainteresowane pomocą proszone są o bezpośredni kontakt z mamą dzieci pod numerem telefonu: 573 268 390.
 

Tekst i fot. 
Adam Wojtalewicz

Reklama

Dramat pani Julity. Sąd odebrał jej dzieci komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 12:00:13

    ...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 12:01:11

    ...

  • Gość 2 - niezalogowany 2018-09-21 16:26:30

    Znam te dziewczyne i jej sytuacje. Z przykrością stwierdzam, że panie z gops postapily słusznie. Dobro dzieci powinno byc na pierwszym miejscu. Tak wyglada efekt 500+ i niestety ale szerzy się on na szeroką skale.

  • Gość3 - niezalogowany 2018-09-21 16:34:55

    Szkoda dziewczyny matka jej również chora nie mogła pomóc, pozostała rodzina też wstydzi się jej bo co ludzie powiedzą najlepiej udawać że się nie zna i głowę wysoko nosić, Ona widać kocha dzieci robi tak jak ją nauczono .A teraz szkoda dzieciaczków i Pani Julity.

  • Gość gość - niezalogowany 2018-09-21 16:47:13

    Ciotka mogła jej pomóc wkoncu ma sklep monopolowy dobrze prosperujacy, ochlapy im dawała tylko...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 18:12:51

    patologia i tyle w temacie.

  • gość 2018-09-21 18:23:45

    jeśli nie jest się w stanie zapewnić dzieciom godnych warunków, to się ich nie płodzi

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 18:40:11

    I to jest właśnie rypinska splocznosc obsrac wszystkich wytykać palcem ale nie pomoc!!! Ludzie ogarnijcie się pijaczką raczej nie jest tylko jest po prostu chora i pod stałą opieką lekarza Więc jakie kurwa 500 plus!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 19:10:35

    Zgłosić do nasz nowy dom

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 20:03:03

    Jej wogole cała rodzina wielkie niby Państwo siostry jej matki wysoko glowy trzymaja i niepamietaja jak latały do mopsu a pracowac sie nie chciało a teraz Panie siostra P.Julity tez stale nowy ciuch itd a ona ze chora to juz inna wstyd sie przyznawać.Szkoda tylko jej bo chora ale kocha swoje dzieciaczki widziałam jak w Toruniu u lekarza je przytulała a chłopcy tulili się .....jak najbardziej pomożemy.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 20:17:34

    Dlaczego ludzie pomoc kojarzą z dawaniem pieniędzy, mieszkań lub oczekują że dostanie cokolwiek od kogokolwiek. Pomóc można w nauczeniu jak wychować dzieci a tutaj na pewno panie z mopsu czy gopsu chciały pomóc. Nauczyć jak wydawać pieniądze i jak je oszczędzać. Znam samotne matki, które potrafiły życie sobie ułożyć bez super startu. Z patologii wyjść trzeba chcieć. Co do pomocy pieniężnej. Moim zdaniem nic nikomu się nie należy, chyba że sam na to zarobi. Dzieci w nowej rodzinie mogą wyjść na prostą być inteligentne coś osiągnąć. Z matką której dzieci zabrali że względu na złe warunki mieszkaniowe raczej zwiększyłyby skalę nierobstwa w kraju i oczekiwanie że się wszystko dostanie za nic.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 20:19:37

    Wiecie dlaczego ludzie nazywaja to efektem 500+ ?? Bo dorosly odpowiedzialny czlowiek idzie do pracy i planuje dzieci jak ma je za co utrzymac, a nie robi na potege bo panstwo da 500 da zasilek i jakos to bedzie. Choroba dziewczyny choroba ale nie usparwiedliwia nikogo bezmyslnosc, bo jak sie nie ma warunkow i pieniędzy to sie dzieci na swiat nie sprowadza!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 20:35:07

    Skoro tak dobrze znasz jej rodzinę to znasz i p.Julitę to dlaczego dopiero po ukazaniu się reportażu chcesz tak odrazu pomuc trzeba było wcześniej to zrobić.A nie czepiać się rodziny teraz każdy ma swoją rodzinę nawt siostra p.Julity ma swoją rodzinę i dziecko a z tego co wiem p.Julicie pomaga bardzo na tyle ile moźe.I uwaźam,że tego typu komentarze są zbędne.A przedewszystkim nikt niechciał wtrącać się do związku P.Julity bo ona sobie tego nieźyczyła.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 20:39:30

    Ojciec nigdzie nie wyjechał czeka na kolejne 500+,i potem do sklepu a jak nie to zrobi kolejne dzieci

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 20:50:33

    Tak dzieci dostawały 500plus a ojcic chodził i chlał nigdzie niepracując teraz do pracy pojechał napewno uciekł bo poszukiwany przez policję.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 20:59:39

    Ludzie wyremontuja dom i tatuś zaraz wróci i będzie dalej to samo

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 21:06:11

    Ludzie wyremontuja dom i tatuś zaraz wróci i będzie dalej to samo

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 21:07:25

    Chyba już zrobił! To jest patol, którego pani Julita broniła nawet podczas interwencji policji!! Uciekł, zostawił ich w najgorszej chwili.Uważam, że to nie jest miejsce dla dzieci. Pani Julita zaniedbywała dzieci( miłość, miłością ale to nie wystarczy). Dzieci chodziły brudne, śmierdzące...wymieniać dalej? Toruń - no raczej nie! Ani jedno dziecko nie zostało wyleczone. Siostra pomagała jej bardzo!! A rodzina-każdy ma swoją!! I każdy z nich ciężko pracuje na to co ma!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 21:56:07

    Ich cała rodzina to patologia

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 22:28:34

    Czemu wszyscy piszecie o rodzinie matki a może tak dla odmiany napiszcie o rodzinie ojca tych dzieci jaka to jest rodzina

  • Gość - niezalogowany 2018-09-21 23:05:25

    Dlaczego ludzie robią z tego taka sensację? Dlaczego zaraz trzeba się czepiac rodziny P.Julity? Nie wiem jak pomagała jej dalszą rodzina,ale siostra z całą pewnością bardzo się starała aby dzieciaczkom nie brakowało niczego. Ale niestety nie każdy może być z nimi cały czas i nie będzie ich trzymać za rączkę. Przecież są dorosłymi ludźmi i decydując się na założenie rodziny byli świadomi jakie mają warunki mieszkaniowe. A co do siostry P. Julity, Czy Waszym zdaniem powinna chodzić w starych ubraniach,najlepiej jeszcze podartych ponieważ jej siostra sobie nie radzi finansowo? Ludzka nienawiść nie zna granic. Teraz będziecie szukać winnych.. niestety stało się tak a nie inaczej i teraz najważniejsze jest dobro dzieci.

  • gość 2018-09-22 02:35:56

    Wiem dokładnie, że ze strony Ojca Pani Julity, ciotka wyremontowała tą część domu czyli dwa pomieszczenia, w której mieszka teraz Pani Julita, odbyło to się może 8 lat temu, wtedy kiedy dziadek Pani Julity zachorował i poszedł do szpitala, remont robiony był dla dziadka,bo to była jego część mieszkalna,żeby po powrocie miał godne warunki, ale dziadek zmarł,więc po jakimś czasie zamieszkała tam Pani Julita, później pojawił się obcy Pan, jak się okazało partner tej Pani, a troszkę później pierwsze dziecko,drugie i trzecie, a jeśli chcecie wiedzieć kto doprowadził wnętrze do ruiny, to zapytajcie Pani Julity, a że jest to dramat dla matki nie ulega wątpliwości...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 06:07:45

    Z tego co wiem dzieciaczki w rodzinie zastępczej będą miały dobrze napewno niczego im nie będzie brakowało

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 07:19:43

    Skoro cała rodzina to patologia to czemu wszyscy piszą czemu rodzina niepomaga?to mija się z celem nierozumiem ludzie są złośliwi i bardzo wredni.P.Julita jest dorosła i źeby pomuc muszą chcieć obie strony.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 07:30:11

    A dlaczego Julita nie powiedziała, że dostała z gminy 7 tyś. zł na zrobienie łazienkin do tego jej renta ,500+,rodzinne ,zapomoga i gdzie te pieniążki?Zamiast zapewnić dzieciom lepsze warunki to roztwonili kase na fajki i piwo.Oni naprawdę otrzymywali dużą pomoc finansową z gminy, tylko woleli za te pieniążki balować. Ja osobiście jestem zdania że te dzieci powinni jej odebrać zaraz po porodzie. Kto ją zna, to wie że to nie jest tylko lekkie upośledzenie umysłowe. Ona ma całkiem nierówno pod sufitem. Teraz niepotrzebnie dzieci cierpią i tęsknią za matką.Przecież wiadomo że dziecko kocha bezwarunkowo

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 08:27:55

    Gdzie są pieniądze z gminy renty 500+ a no w sklepie jak w poprzedniej wypowiedzi alkohol fajki itp. A do tego zamiast szanowny tatuś jechać do sklepu rowerem lub iść na pieszo zamawiał tax lub najmowal auto co drugi dzień ( albo i co dziennie) przecież za darmo nikt nie pojechał dzieci ich sąsiadów chodzą na piesza do autobusu zima deszcz upał a leniuchowi się nie chciało bo gmina da

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 09:38:56

    Szkoda ze dzieci odebrane zostały tak późno. Ojciec niby taki kochany a wszystkie pieniądze przepijal z kolegami. Dokładnie taryfa codziennie wozila po alkoho i fajki. Brak słów na tą sytuację. Żeby chcieć pomocy od innych należy coś samemu robić a nie gdy pieniądze się kończą to szanowny tatuś powie że,, zrobi sobie kolejne dziecko,, i jakoś będą żyli bo państwo da. A reszta dzieci nie ważne byle żeby pieniądze były na alkohol...a tatuś wcale nie jest w Niemczech w niedziele widziany byl jak jechał rowerem oczywiście z alkoholem. A rodzina Pani julity: siostra i ciocia julity są to naprawdę wspaniali ludzie pomagają jak tylko umieją ale jeżeli pomocy się nie chce przyjąć bo godność na to nie pozwala więc nie można oskarżać rodzinę. brak słów. Wiele razy ludzie chcieli wspomóc Panią Julte rzeczami dla dzieci bądź do domu ale szanowny tatuś odpowiadał : jeszcze ich stać żeby dzieci ubrać w nowe rzeczy bądź kupić coś do domu,, więc jaki tu brak pieniędzy. Ludzie ten artykuł jest żenujący!!! Żadna pomoc się nie należy tylko trzeba się wziąć do pracy!!!!! I jeżeli xktos nie zna sytuacji to niech nie stawia rodziny pani julity w złym świetle. Za cała ta sytuacje jest odpowiedzialny ojciec dzieci i Pani Julita. Sami są sobie winni zaistniałej sytuacji

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 10:38:23

    Ludzie jakoe 7tyś? Czy Wy myślicie,że gmina dała by takim ludziom pieniądze skoro dobrze wiedzieli co tam się dzieje? Rente jej zabrali juz przy pierwszym dziecku bo skoro ktos jest w stanie wyvhowac dziecko tonie jest chory i renta sie nienalezy .Ona jest dobrym czlowiekiem ale jest chora i nierozumie ze ojciec jej dzieci ja wykorzystywal dla pieniedzy wmowil jej ze jedzie za granice do pracy a Ona oddala mu ostatnie pieniadze i wierzy w to ze pracuje i przywiezie jej wyplate .Szkoda jej ale sama jest sobie winna.W tej sytuacji nie mozecie obwiniac calej rodziny bo nieraz widzialem ze siosra przyjezdzala przywozila zakupy i pomagala jak tylko mogła chociaz ma mniej pieniedzy od P.Julity.Kazdy ma swoja rodzine i nie bedzie zajmowal sie wiecznie innymi tymbardziej jak tej pomocy sie nie docenia i nie slucha innych .Rodzina pomagala jak mogla a ,że Ona byla zmanipulowana swoim partnerem i wierzyla tylko w to co On mowi to nikt nie ma na to wplywu .P.Julita ma łazienke płytki od 2 lat leża pod domem żeby ja wyremontować ale szanowny tatuś dzieci nie miał nigdy czasu ich załozyc !Nigdy jej w niczym nie pomagał tylko leżał i wiecznie na nią krzyczal ,kto wie co jeszcze robił.I wlasnie nikt nie wypowie sie o rodzinie tatusia dzieci przeciez Oni nigdy nie interesowali sie dziecmi nigdy im nie pomagali ..To jego rodzina wozila ich na zakupy i za kazdy transport brali po 100zl...Dziewczyna jest poprostu chora i noeradzi sobie z sytuacją i szkoda ze przez takiego debila stracila dzieci.On teraz sie bawi za ich pieniadze i ma wylane.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 14:36:28

    Rodzice Jarka się go wyrzekli po tym jsk się przeprowadził do Julity. Wyciągnęli do niego rękę ale on och wyrzucił. To są porządni ludzie. A 7 tyś. dostała na pewno bo sama mówiła, tak samo jak jej patologiczni jedni sąsiedzi którzy dostali na remont po pożarze a oni również kase przebimbali. Taka polityka

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 14:43:33

    Kiedyś takich "chorych" ludzi kastrowano i było po kłopocie. A teraz mamy chore prawo. Już jeden od takich niepełnosprawnych umysłowo tam chodzi i było kilka sytuacji ze chciał zgwałcić kilka dziewczyn. Na całe szczęście zawsze (chyba) ktoś go naszedł. A podobno te biedne dzieciaczki. też są opóźnione rozwojowo

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 18:45:12

    Na szczęście już się wyprowadził

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 21:48:32

    Dramat!!! Dzieci w pseudo " rodzinie zastępczej" w której się znajdują (nie wiem jakim prawem) są wystawione na próbę.Ci ludzie nie ponieśli konsekwencji z ostatniej dla nich nie udanej "próby "gdzie przyczynili się do rozłaczenia rodzeństwa zabierając chłopca.Skończyło się to ucieczką chłopca z ich domu.Brak słów ...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-22 22:02:14

    Skoro pełnią pieczę rodziny zastępczej znaczy że,mają prawo i warunki.Takich ludzi,którzy biorą odpowiedzialność za obce dzieci dbają dają miłość uczą wszystkiego tym bardziej trójki takich małych dzieci to jest obowiazek.Tacy ludzie poświęcają swój czas i życie prywayne aby pomóc takim dzieciom które chwilowo potrzebują pomocy.Szacunek!!!

  • Gośćelka - niezalogowany 2018-09-23 07:35:30

    Nie znam pani julity ale okropne jest to z jakim jadem krytykujecie kazdy popełnia błędy ale zabranie dzieci powinno być ostatecznoscia gdy w grę wchodzi przemoc ale tak się składa że niestety są zabierane takie małe akurat odpowiedmie do adopcji i powiem jeszcze tak jeśli nikt tej pani nie pomoże to jej dzieci trafią gdzieś do slonecznej itali. Przestancie pisać o 500 + a pomyslcie o uczuciach matczynych i zastanówcie się czy nikt z was nie robił błędów ?

  • Marcin - niezalogowany 2018-09-23 07:37:22

    Jesteście idiotami krytykując tą Panią, kocha swoje dzieci, to jest najważniejsze!!! Jesteście głupkami jeśli myślicie że jaka kolwiek rodzina zastępcza kocha dzieci, zarabiają pieniądze które można by dać tej Pani by mogła wyremontować sobie dom! Ktoś tam pisał że zna tą rodzine, wiesz może że takie dzieci celowo robi się upośledzone by brać zasiłek opiekuńczy 1800+500+200+2900 za opiekę nad takim jednym dzieckiem? Pomnóż to razy trzy to za te pieniądze ta matka będzie jeździła taksówkami z tymi dziećmi ! To jest prawie 20000 co miesiąc. Wiec pomóc odzyskać te dzieci albo zachowaj swoje dla siebie, taka polska postawa!!! Kopnąć leżącego zamiast podać pomocnął dłoń!!!,

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 08:49:45

    Skoro Bóg dał jej dzieci to widać miał jakiś w tym cel.nie oceniajmy ludzi do puki nie przejdziemy choć chwili życia w ich butach.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 08:51:37

    Skoro Bóg dał jej dzieci to widać miał jakiś w tym cel.nie oceniajmy ludzi do puki nie przejdziemy choć chwili życia w ich butach.

  • Gosia - niezalogowany 2018-09-23 08:55:56

    Sąd nie skrzywdził tym matki odbierając jej dzieci. Bo prawdziwa matka jest w stanie przecierpiec wszystko .sąd jedynie nie pomyślał o uczuciach jakich jest miłość i kogo tym najbardZiej skrzywdził bezbronne istoty jakimi są dzieci w tym przypadku małe.zamiast pomoc matce lepiej dac pieniążki rodzinom zastępczym żeby mieli za co się bujać kosztem miłość i dziecka do biologicznej matki

  • Gosia - niezalogowany 2018-09-23 08:56:20

    Sąd nie skrzywdził tym matki odbierając jej dzieci. Bo prawdziwa matka jest w stanie przecierpiec wszystko .sąd jedynie nie pomyślał o uczuciach jakich jest miłość i kogo tym najbardZiej skrzywdził bezbronne istoty jakimi są dzieci w tym przypadku małe.zamiast pomoc matce lepiej dac pieniążki rodzinom zastępczym żeby mieli za co się bujać kosztem miłość i dziecka do biologicznej matki

  • Gość gość - niezalogowany 2018-09-23 09:19:21

    Jakie wy bzdury piszecie znam Julite ona swojego faceta nigdzie do pracy nie chciała puszczać a jak poszedł to wydzwaniala do pracodawcy że ma przyjechać bo sobie nie radzi i trzeba obiad ugotować, dzieci ma ale sama dokładnie nie wie z kim Jarek je uojcowil i się nimi zajmował, siedział w szpitalu jak Julita malutkie dziecko nakaemila kiełbasa i się zaksztusilo ale ona zbagatelizowla to nawet nie zauważyła że dziecko sinieje, rodzina Jarka pomagała dużo również finansowo więc nie ma co rodzin obwiniac bo jak i matka dzieci tak o ojciec są winni bo jeśli się kocha to się na głowie stanie a warunki się stworzy do zamieszkania, to nie czasy króla świeczka że ciężko o materiały, a kasę z gminy dostawała ale czemu... Wiedza ze liczyć nie umie w sklepie ja oszukiwali bo wiedzieli jaka jest

  • Wiktoria - niezalogowany 2018-09-23 10:02:40

    Szanowni Państwo. Bardzo plujecie jadem, na rodzinę kobiety i nia samą również. Zauważcie proszę, że w naszym kraju Opieka Społeczna jest instytucją o upośledzonym działaniu.Nie pierwszy raz słyszymy, że woleli oczernić i wyimaginowane historie stwarzać byle tylko pozbyć się problemu, którym jest obowiązek pomocy. Kuratorzy to kolejna "elita" ludzi, którzy mylnie potrafią oceniać. Z ich powodu nie raz dochodziło do tragedii i dojdzie jeszcze nie raz, bo to klika i tyle. Dzieci ładne i komuś się spodobały.Ileż jest rodzin bezdzietnych, które chcą za wszelką cenę mieć dzieciaczki? Nie mogą więc potrafią pozbywać się rodziców w takich przypadkach, nie zabijając ale poprzez znajomości i układy, a to odbywa się pod płaszczykiem prawa... Niestety wszyscy wiemy jak to działa. Domy dziecka i rodziny zastępcze też muszą jakoś funkcjonować czyli kasa musi się zgadzać. Jeśli poprawiły się warunki, to dzieci się nie odbierze prawda? I ktoś nie zarobi, więc nie dziwcie się. AS teraz taka mała lekcja gdzie byliście Wy wszyscy, którzy widzieliście i nie pomogliście/ Pomagać też trzeba umieć. Wystarczyło pomóc kobiecie w małych remontach, zaprzyjaźnić się z nią, aby nie czuła się sama i dzięki temu mieć rękę na pulsie. Podpowiedzieć jej co można jak załatwić.A czasem tylko wpaść na kawę bo zwykła rozmowa też jest pomocą. Można było pomóc jej dać dzieci do przedszkola, a to też ułatwiłoby im rozwój.Teraz wszyscy nagle twierdzą, że patologia lub dobra kobieta. Pewnie, że dobra nie zabiła dzieciaczków. To, że dzieci się umorusają nie znaczy, że brudne, odwieczne prawo dziecka, tym bardziej że nabywa przy tym odporności, a gdy było źle to trzeba było grzecznie wpłynąć na nia. Co do ojca ( a raczej ojców) bo wnioskuję, że jest dwóch różnych to, nie ma już u was mężczyzn?Nie ma policji itd? Kobieta będzie go broniła spoko, ale wy możecie reagować i tak by wyszło z tego coś dobrego...Pozdrawiam wszystkich i życzę dzieciom powrotu do mamy, bo najlepiej jest przy tych, którzy nas kochają. To wiek, w którym kształtują się uczucia u człowieka, empatia, szacunek i współczucie..Jeśli dziecko przesiąknie goryczą takie będzie później.Czasem coś co nazywamy chorobą psychiczną nie jest przypadkiem bo to właśnie efekt krzywd. Nim państwo zatem skrytykują mój komentarz odpowiedzą sobie na pytanie ile w nim prawdy. Wszystkim życzę pogody ducha

  • Gość z internetu - niezalogowany 2018-09-23 11:18:55

    Pani Julii potrzebna jest pomoc rodziny ,tych chłopów z którymi ma dzieci a przede wszystkim MOPSU. To jest po to komórka stworzona żeby nadzorowała taką rodzinę a nie tylko podpisem akceptować swoją obecność.Tu powinna być dyscyplina pracy a jak nie to WON !!! z roboty.Ta Pani sama sobie nie zorganizuje życia Ona jest słabo rozwinięta ale instynkt macierzyński ma.Nauczyć ją zabezpieczać się bo inaczej będzie żle !!!!

  • Julita - niezalogowany 2018-09-23 13:00:18

    Przestanicie mie oczerniaci i pisaci fatstyczne wybtednie wy padle swinie zamicie sie. Wlasnym zyciea niemyj i dzieci dzieci sa niwine kretyni bada oszusruw i klamcuw zaskarze wsas o pomuwienia o mie i dzieciach

  • gość 2018-09-23 13:27:02

    MOPS TO KLIKA DLA KASY ZABIERAJA DZIECI DAJA OBCYM LUDZIOM BO MAJA W TYM INTERES ILE RODZINA ZASTEPCZA DOSTAKJE ??OKOLO #TYS ZA DZIECKO A DAJCIE TO MATCE 3 TYS ZA DZIECKO A MILOSCI BRAK DZIECKO POWINNO BYC ZE SWOIMI RODZICAMI NIE U OBCYCH LUDZI KOGO WY KRZYWDZICIE TYLKO DZIECI IM TO ZOSTANIE NA LATA NISZCZYCIE ICH PSYCHIKE /MATKA TO ZAWSZE MATKA NIE JAKAS OBCA CIOCIA

  • Gość gość - niezalogowany 2018-09-23 14:04:32

    Julita nie denerwuj się tak, wiesz że niektóre osoby mają rację sama sobie rady nie dawałas wiesz o tym i sama mówiłaś o tym, partnera potrafiłas wyrzucić z domu bo na progu stał już inny facet, nie zostałaś aż tak bardzo oceniona troszeczkę się zastanów czy robiłaś dobrze, a pójście do gazety wiąże się z komentarzami różnego rodzaju, odwiedzaj dzieci, staraj się na bieżąco sprzątać w domu i przed nim l, a starania zostaną wynagrodzone.

  • gość 2018-09-23 14:13:57

    Ostatni wpis bardzo trafny....

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 14:22:01

    Przecież Panie z Gopsu starały się pomóc. Już nie przesadzajcie bo o ile wiem podobnych rodzin w naszej gminie jest sporo a pierwszy raz doszło do odebrania dzieci. Także chyba musiało być coś na żeczy. A i z tego co się orientuję zapomogi też dostawała.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 14:38:31

    Szkoda tylko dzieciaczkow bo napewno tęsknią za matką bo jaka Pani Julita jest taka jest ale dzieci kochała i kocha,z udostępnionego artykułu dowiedziano się ze rodzina w ktorej przebywaja dzieci to tez kuzyn Pani Julity i bratowa ich oczernia P.Aneta P.a sama nie pamieta jak jej maz a kuzyn Julity zostawil swojego syna (nie interesował sie od kiedy syn sie urodzil)ktory ma obecnie 14 lat.Teraz błąka sie po osrodkach z ktorych ucieka a potem jest poszukiwany przez policje bo niemogl wytrzymac u tej rodziny w ktorej obecnie przebywają dzieci Julity.Mamy tylko nadzieję ze jakoś się ułoży Pani Julicie i dzieciaczkom.Powodzenia

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 15:21:18

    Ale tu nikt nie mówi że p. Julita nie kocha swoich dzieci. Jak potrafiła tak o nie dbała. Sama widziałam osobiście ją kilka razy w ośrodku z dziećmi jak były przeziębione. Ale przecież gmina dawała jej naprawdę ładne pieniążki żeby mogła zapewnić dzieciom należyte warunki.A ona kupowała dzieciom za to drogie zabawki. No ale może w jej rozumieniu to była poprawa komfortu życia. I tu nie trzeba wieszać psów na Jarku (że nie zamontował płytek itp.) bo za taką kasę mogli wynająć fachowca. Przecież byli ostrzegani wielokrotnie, że jak nic z tym nie zrobią to dzieci im odbiorą. Mieli czas żeby działać

  • sir_ryszard - niezalogowany 2018-09-23 16:25:42

    Skoro gops zabiera dzieci m.in. z powodu panujacych warunkow, to czemu nie pomoga lokalem zastepczym? Nie rozumiem w ogole polskich uregulowan, nawet jeśli kobieta nie ma nic na sumieniu, jest zdrowa psychicznie to nalezy rozlaczac rodzine, czy cementowac i pomoc poprawić warunki bytowe? No wlasnie, problem jest mocno rozlegly, najlepiej wieszac psy na matce i tzw. patologicznej rodzinie. Za taka mozgowa malostkowosc odbieralbym reszte zlanego mozgu.

  • gość 2018-09-23 16:28:11

    Szanse i ostrzeżenia mieli dobry rok, albo i więcej, nie docierało, miała wyremontowane dwa pokoje po dziadku, weszła w czyste, wiecie co tam było po 6 miesiącach. Szok,więc jeśli są tu osoby, a są, które piszą, że trzeba pomóc w remoncie, tak wydaje się że trzeba, ale ile razy można wykładać na nią kasę, jak ona nie potrafi utrzymać czystości,bo jest leniwa. jak jakiś czas temu powiedziano jej, że zadbajcie o czystość w domu, to przez chwile było w miarę ok, czyli jednak można,jak się postraszy, ile to trwało, może kilka miesięcy, w środku wyglądał jako tako. Później znowu to samo.Jej ukochany papierochy palił jeden za drugim w pomieszczeniu gdzie trójka małych dzieci, pety rozrzucone po całym mieszkaniu itd... Rozumiem ludzi którzy piszą trzeba pomóc, ale wy co tak piszecie, nie macie pojęcia co tam się działo, uwierzcie nie było innego rozwiązania. Tak dużo osób tu pisze o organach, które są odpowiedzialne. Kochani odwróćcie sytuacje, nie zabierają dzieci, tylko cały czas upominają i wtedy coś tragicznego się dzieje ( a mogło wiele razy ) to co byście pisali.... Mam wam wymieniać... gdzie była gmina, gdzie policja itp.... Więc trzeba to uznać za tragedie i pomóc tej dziewczynie, jeśli w końcu będzie chciała,ale najpierw jej, a nie oddać dzieci,żeby nie daj Boże doszło do tragedii...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 17:59:41

    A kto miał ją tej czystości nauczyc?Jak matka jej tez jest jako osoba niepełnosprawną,a matka jak i siostry Julity matki wolały też ja byle komu wydac aby z domu sie pozbyc i jej matka zrobiła to samo aby się pozbyć dziewczyny z domu to poznała takiego Jarka co dzieci potrafi zrobić,syf bo dziewczyna nienauczona jeszcze z trójką dzieci które praktycznie sama chowała .

  • gość 99 - niezalogowany 2018-09-23 18:17:55

    Ostatni wpis i kilka innych trafionych w sedno!!! Znam ta rodzinę i wiem co tam sie dzieje.Julita oczywiście jak mogła tak zajmowała sie dziećmi ,domem.Ona potrzebowała wsparcia od swego partnera,anie stale ją szkolił, wyzywał itp.to jest pasożyt, leń który żerował na pieniądzach przeznaczonych dla dzieci.Niech Julita powie czy przez te cztery lata bo tyle tam mieszkał może i mieszka chociaż raz dał jej wypłatę.. nigdy!!! dosłownie nic .Kto tam był raz to widział obraz nędzy i rozpaczy.... te chojary za tym oknem ciężko było wziąśc kosę i obciąć. tu potrzeba trochę chęci bo czasu to mają pod dostatkiem.GOPS może dawać kasy workami i również będzie mało..Tata Julity to jest dobry człowiek .Oddał swój pokój aby dzieci Julity miały większą swobodę.kupował węgiel na zime żeby dzieci miały ciepło,a nawet ich żywił..bez niego to by zgineli na stojąco...jak tu pisali wcześniej tak na taxi były pieniążki ale na opłaty to już nie... Rodzinę ,GOPS ja bym tu nie oceniała bo nie oni są tu winni.Jakby było czysto to nie wieżę żeby dzieci jej zabrali ..teraz ma tyle czasu niech sama siebie i dom do porządku doprowadzi...niech będzie biednie ale czysto....teraz ludzie pomogą ,nie rob przyjdzie na gotowe i dorobi kolejne biedne dziecko ..... szkoda słów...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 18:45:40

    No przepraszam co za pytanie kto nauczł sprzątać?czego wy cały czas czepiacie się tej rodziny jeszcze babci napewno już w podeszłym wieku.Sprzatania to chyba nietrzeba uczyć co,to akurat wydaje mi się kwestią lenistwa i tyle.A jeźeli są dzieci i to trójka to już wogóle.A były tam osoby,które mówiły co ma robić aby było dobrze i dzieci były w domu.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 18:58:56

    I ktoś napisał prawdę troszkę chęci był by ład i porządek dzieci były by w domu.Ktoś teraz pomoże zrobi porządek i ojciec dzieci wróci ''niby z pracy''i będzie się śmiał z ludzi,że głupie a on leży i całe źycie nic nierobi tylko dzieci na świat sprowadza.Nie raz ktoś mówił,że się śmiał po co robić jak na konto co miesiąc wpływa i na hlanie jest.P.Julity nieszanuje tylko wykorzystuje nie pomaga wcale.Szkoda dziewczyny bo jest pod dużym wpływem partnera,ale teraz ma czas zastanowić się co jest ważniejsze w życiu,ogarnąć dom siebie i starać się odzyskać dzieci.Bo bez powodu ich niezabrali.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 19:03:54

    To chyba troszeczkę świadczy o rodzinie zastępczej , która nie poradziła sobie z wychowaniem chłopca 14 letniego, który żył w warunkach jakich żył ale miał przy sobie chociażby rodzeństwo!!! Obiecano mu cuda których chyba nie dostał .Jeśli warunki w nowym domu byłyby dobre dziecko myślę że nie miało by powodów do złych zachowań i ucieczek.Czy ktoś interesuje się dana rodziną zastępcza??? Czy odpowiednie służby kontrolują tych ludzi ?czy tu nie chodzi o pieniądze ??

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 19:42:56

    Teraz ludzie będą czepiać się rodziny zastępczej z tego co wiem nienazekają na brak piniędzy.A jeżeli chodzi o tego chłopca to jest dłuższa historia,o której nie muszą wiedzieć ludzie.

  • Ja - niezalogowany 2018-09-23 20:00:29

    Co za bzdury czytam, Julita ma pierwsze dziecko z jakimś sąsiadem co do końca nie wiedziała czy jego, następne dzieci które urodziła też nie ma do końca pewności czy jest potencjalny jej partner bo tam to cuda się działy była tak litosciwa że za przeproszeniem dawała sąsiadom bo jej szkoda ich było a tak ładnie prosili, tam nie chodzi o brud który był ale sam fakt ich zachowań i wychowan, ona tylko bierze pożyczki i chwilówki i przetrwania je na głupoty bo nie została nauczona dyspozycja pieniędzmi. Ma czas teraz na ogarnięcie się i wzięcie się w garść chodź nie lamwntowala nad zabraniem dzieci tylko kasy, ale jak to oni mówili będzie następne dziecko, a Jarek pojechał do pracy bo dzieci były tak długo z nimi dzięki niemu bo on głównie im czas poświęcał.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-23 20:16:01

    Ludzie wiedzieć nie muszą , ale co z dziecka psychiką ktoś się zastanowił?, że tak naprawdę zabrał mu dom rodzeństwo miało iść na lepsze niestety poszło w drugą stronę szkoda chłopca, kto poniesie konsekwencje , to chyba nie jest zabawka......Co będzie jeśli tu również rodzina zastępcza nie podoła zadaniom co z dziećmi kolejne zabawki ???

  • Gośćsylwia12 - niezalogowany 2018-09-23 21:40:01

    Co wy ludzie piszecie pytam się gdzie była opieka społeczna żeby pomóc tej dziewczynie naj lepiej zabrać matce dzieci bo tak naj łatwiej a zadaliscie sobie pytanie co te biedne dzieci przechodzą co z tego że mają dom i warunki jak nie mają matki ku..... Tylko potraficie oczerniac zamiast pomóc

  • Gośćsylwia12 - niezalogowany 2018-09-23 21:47:15

    Wy to wszyscy weśćsie za robotę się a nie piszecie takie rzeczy masakra

  • gość 2018-09-24 01:36:10

    wiekszosc z was to gorzej chorzy od tej kobiety / a słowa że panie z mopsu chciały nauczyc jak sie oszczedza to zachodzi na ironie / te tak zwane panie z mopsu to najgorsze s - - - - - o od nich sie zaczyna ze zabiora dzieci /ale sprawiedliwosc dopadnie wszystkich / a na koniec prosił bym aby ci co nie majapoczucia człowieczenstwa nie zabierali głosu .

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 05:38:53

    Chyba najlepiej byłoby gdyby Julita trafiła do jakiegoś Domu Samotnej Matki. Tam pomogliby jej zająć się zarówno dziećmi jak i sobą.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 11:48:07

    Już po wypowiedzi Pani Julity stwierdzam iż ma nierówno pod sufitem

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 11:59:02

    Julita dobra... Język polski zna...

  • gość 2018-09-24 13:18:26

    Nie smaczne.... To że nie potrafi budować zdań i robi w nich błędy, nie daje wam prawa do poniżania jej... Każdy kto ją zna to wie, że sama sobie nie poradzi i w takiej sytuacji jaką ma nie może wychowywać dzieci, ale nie wyśmiewajcie Człowieka.Wasza kultura osobista mnie przeraża...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 13:19:07

    Boże ile w Was zawiści i nienawiśc ...Jak ktos troche lepiej zyje totrzeba odrazu zbluzgac od gory do dolu nie nierozumiem dlaczego tak bardzo czepiacie sie rodziny.Wiecie ile jek pomogla? ..Dziewczyna jest chora pieniadze miala i niepotrafila dysponowac,a jej partner to chory czlowiek ktory wiecznie siedzi pod sklepem i pije ,smierdzacy len nigdy w zyciu nic nie zrobil...On sie dziecmi zajmowal?buahaha poprzednie dzieci zostawi i sie nimi nie interesuje i z tymo jest to samo .I nie pojechal do pracy tylko sie ukrywa bo chca go zamknac bo na poprzednie dzieci nie placil zreszta na te tez niezarabia nawciskal kitow Julicie ze jedzie do Niemiec i Ona w to wierzy bo ja omamil...siedzial w szpitalu z dzieckiem? A to dobre lezalam na sali obok wtedy i zostal wyproszony ze szpitala poniewaz byl pod wplywem alkoholu a dziecko mialo jelitowke a nie zakrztusilo sie kielbasa ...jak cos piszecie to najpierw dowiedzcie sie czy to prawda .To zwykly len smierdzacy ktory robi dzieci dla kasy i jeszcze sam sie chwali tym.

  • gość 2018-09-24 13:45:38

    Droga Pani Julito ! 1. Proszę ZAPRZESTAĆ dalszych stosunków seksualnych dopóki nie spotka pani mężczyzny z którym stworzy pani rodzinę, który żeniąc się z panią weżmie odpowiedzialność za swoje czyny (choć z takim statusem jak pani już osiągnęła będzie cięzko o porządnego człowieka) 2. Proszę brać co miesiac: 1500 zł od Państwa + alimenty (bez opowiadania oszustw bajek, że ojciec dzieci wyjechał do pracy - jak praca skoro nie ma pieniędzy) + zapomogi - wystarczy na opłaty i wyżywienie 3. Jest pani młodą silną kobietą, ma 2 ręce do pracy - dzieci powinny pójść do przedszkola , złobka jak w tysiącach polskich rodzin/samotnych matek , a pani DO PRACY. WÓWCZAS NIKT PANI DZIECI NIE ZABIERZE,. 4. Za zarobione dodatkowe pieniążki - remont mieszkania, nowe ciuchy dla dzieci. 5. Powodzenia !.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 14:14:03

    Bo to prawda a ty chyba nie znasz ich aż tak dobrze, ten kto zna sytuację to przyzna rację że dzieci zostały odebrane im, wkoncu zostaną dopilnowane i gops dawał im wiele szans na poprawę sytuacji ale Julita wolała bzdury kupować, niż chociaż kupić firanek żeby jakoś to wyglądało

  • Czytelnik - niezalogowany 2018-09-24 14:43:02

    A tak w ogóle to gdzie były te osoby co tak znają ich i wiedzieli o takich sytuacjach (palenie picie przy dzieciach) czemu nie reagowaliscie? Jesteście czyli wspolwinni takiego zdarzenia... Pozdrawiam

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 14:58:32

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 15:00:08

    To prawda ojciec nie wyjechał i już spłodził 4 dziecko a rodzice tylko liczą na pieniądze od Państwa a jak mieli pomóc to nie skorzystali

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 15:06:07

    Tylko ze to 4 dziecko jest sąsiada

  • Gość - niezalogowany 2018-09-24 16:16:32

    O rany. Nie żartujcie że ona znów jest w ciąży. Następne biedne dzieciątko.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-25 00:09:45

    Sąsiada dziecko? Nieubliżajcie fatycznym sąsiadom Julity.To normalni pracujący ludzie. Mogę im tylko wpółczuć,oni to zapewnie mieli by wiele do powiedzenia....

  • Gość - niezalogowany 2018-09-25 06:27:09

    Przecież to najlepszenie co mogło te dzieciaki spotkać. To nie jest "uboga rodzina" to patologia.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-25 10:17:36

    Trza jej pomóc a nie jeszcze dobijać ja z kazdych kłopotów jest możliwość wyjścia

  • Gość - niezalogowany 2018-09-25 12:36:12

    Ci co piszą że trzeba pomóc to niech może zadeklarują przed sądem,że będą codziennie do niej jeździć sprzątać, kąpać dzieci, gotować im obiady, robić zakupy, pilnować żeby nie brała kolejnych pożyczek, zaprowadzą do ginekologa żeby si€ zabezpieczyła itp.... Bo pomoc finansową i kuratora rodzinnego to ona miała.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-25 12:43:22

    I dodam jeszcze że mam serce. Dzieciaczków mi szkoda jak cholera, bo one bidulki nie są niczemu winne a na pewno za matką tęsknią (jaka by ona nie była). Powinny być odebrane zaraz po porodzie, a teraz takie trzy czy czteroletnie dziecko bardzo to odczuje. No ale niektórzy myśleli że ona się za siebie weźmie i czekali tak długo.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-26 09:47:07

    Ludzie aż się czytać nie chce o kimś dobrze napisać a o sobie kogoś byscie oczerniali a spójrzcie na siebie co wy macie i co wy robicie kobita i tak ma ciezko a wy ją dobijacie jak nie macie co robić to do roboty z wami a nie psy wieszacie na kimś zajmijcie się wlasnym tylkiem a nie

  • Vida - niezalogowany 2018-09-26 11:08:02

    World Best Loans oferuje kredyty komercyjne i osobiste o 2% stopie procentowej, leasingach i środkach finansowania rynków średnich, które mogą pomóc indywidualnie lub budować silniejszą, lepszą przyszłość. Czy zostałeś odrzucony przez instytucje finansowe lub pod nadzorem długu? Ta firma dostarczy wymagane rozwiązanie finansowe. Zatwierdzenie i przekazanie pożyczki zajmuje tylko dwa dni robocze w celu uzyskania dalszych informacji na temat kontaktu poniżej. Numer Whats'App: +18454007792 Witryna: //worldbestloans.wix.com/worldbestloans E-mail: worldbestloans@gmail.com

  • gość 2018-09-26 20:28:08

    Patologia na maksa tam liczy się tylko kasa na dzieci aby było na chlanie i na taxi a jedyna praca jaką oni tam wykonują to sex .Nie wiem czy pan Jarek przerobił przez te cztery lata chodzby jeden tydzień i czy był z jeden dzień trzeźwy .

  • martagrabowska33o2.pl - niezalogowany 2018-09-26 22:42:00

    bo winne jest polskie prawo osoba psychicznie chora rodzi dzieci? gmina dawała ogromne kwoty pieniędzy tylko patologia rządzi. rodzina z Rypina to porządni ludzie. mało miała kasy ze rodzina miała dawać! ludzie co z wami. to patologia ona szkoły nie ukonczyla a dzieci rodzi? panstwo powinno zabrać jak urodzila pietwsze dziecko bo te dzieci rowniez będą z upośledzeniem a jej wykonać zabueg zeby dzieci nigdy nie urodziła. a to ze lubi ten sport to niech tak robi jak sie nie szanuje. tam tylko dzieci szkoda. tacy ludzie to w zakładzie powinni być. teraz za dzieci płacze a czemu nie płakała jak źle miały! za te wynajęte auta to ona placila bo on za co? taki pan z Rogowa ich wiózł. wykastrowac ją zeby więcej dzieci nie rodziła bo jej to wszystko jedno ile dzieci zabiorą. obcy ludzie tez potrafią kochać dzieci z adopcji! widac jak ona je kochala ze jej zabrali bo jakiś ochlapus był ważniejszy! nie myślała że skoro jezt chora to dzieci będą uposledzone! matka powinna to wiedzieć a ona to tylko ile fabryka dała. to ina zrobiła im krzywdę. za tyle kasy z gminy to można żyć! czasem 4- ro oaobowa rodzina musi zyc za 1460zl.! a jej matka to gdzie była?! tez chora. ludzie chorzy psycjicznie nie powinni sprowadzac dzieci ns swiat!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-27 07:21:57

    No dobra jak ochlapus itp jakim jest facet to chyba matka powinna ogarnąć własne dzieci jak widzi że partner ma nasrane a nie wymieszane, poza tym widzę że ludzie nie współczuja tym dzieciom a widzą ile kasy tam płynęła i że taryfami się wozil, zazdrość! Chlajta wszyscy a opieka da na to bo to Polska a jak wiecie w naszym kraju to już nic nie zdziwi, człowiek pójdzie ukradnie batona bo chce nakarmić dzieci bo żadna instytucja nie chce pomóc bo nie chlejesz dzień dnia to dostaniesz wyrok a patologia dostaje zasiłki, pijaki to samo bo przecież alkoholik to choroba, a gdzie w tym wszystkim poważnie chorzy? Matki samotnie wychowujące dzieci? Co wypruwaja sobie żyły żeby dzieci ubrać i nakarmić. Wstyd mi za taki kraj takie osoby zadxace. A tu to tylko dzieci cierpią bo powila taka na świat i co dalej...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-27 20:27:01

    Ludzie ogarnijcie się,co wy tu wypisujecie?!Po pierwsze-skoro wiedzą,że dziewczyna z upośledzeniem powinni ją zabezpieczyć przed następnymi ciążami Podzielam innych,że szkoda maluszków,bo one cierpią najbardziej.Co do Pani Julity tam naprawde jest potrzebna pomoc,a nie zabranie dzieci.Dlaczego nikt,chyba nikt nie zaproponował jakiegoś ośrodka dla niej i dzieci?Ona sama sobie nie da rady i to jest pewne.A to ,że jest wykorzystywana przez sąsiadów wcale się nie dziwie w końcu jest chora,ale ci co tam przychodzą to dopiero debile i zwyrodnialcy.Takie jest moje zdanie.A propo pieniędzy,przestańcie się interesować kto ile zarabia i ile ma pieniędzy,bo to jest żałosne.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-27 21:13:21

    tylko ile mozna pomagać czytoci to trzeba być nauczony od małego ona jezt za stara na naukę. z pałacu zrobi chlew teraz jak trwoga to do Boga? lubi ten sport i już tak będzie. ona ie nie zmieni ciekawe jak by ktoa do niej poszedł to płacz na zawołanie bo jakże by inaczej. czemu nie płakała jak źle miały i była przez wszystkich kumpli wykorzystywana sama tego chciała. do czystości to gmina zeby pomgala a jak dzieci na świat bez zastanowienia sprowadzala szkoda że nie wyzwala opieki jak do łóżka z nimi szła ile to jezcze niewinnych dzieci n świat sprowadzi! pomylal o tym ktos! jeszcze beszczelne podaje swój nr zeby ludzie kase dawali i opieka nie policzyla ile na przepicie dla kochanka uzbiera. A TAKA TO CHORA JEST A chłopów lubi do tego do zdrowa wie jak się chlopem zająć a o dzueciach nie myślą. CHORA aLE I CWANa. to wedlug Was dobra matka ze dzieci brudne były. wykastrowac ją zeby więcej dzieci nie rodziła i oboje na roboty przymusowe wysłać. niech jej ci Panowie pomagaja dzieci w domu dziecka będą miały lepiej a ją leczyć i wykastrowac

  • Gość - niezalogowany 2018-09-27 22:01:16

    Mądre podsumowanie!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-28 00:21:34

    dzieki

  • gość 2018-09-28 10:37:34

    Gość- to patologia, nieroby, jak pobiorą kasę z Gminy to to co drugi dzień jeżdżą taryfami po piwo - zabrać dzieci a ich do roboty- żałosne.

  • gość 2018-09-28 10:57:27

    potwierdzam - to nieroby, trwonią pieniądze na prawo i lewo, najmują auto i płacą 50 zł za kurs jadąc po alkohol czy fajki - takich to do przymusowej pracy wysłać.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-28 21:28:47

    Ludzie wy jej wspolczujecie a ona wczoraj taryfa jeździła

  • Gość - niezalogowany 2018-09-28 22:24:53

    no właśnie jeździła taryfa jak wpadła w tarapaty to poleciała do gazety. jak by sie szanowała to żyła by z jednym facetem ake jak chira to ma ich wielu. jak te dzieci w starszym wieku miały by payrzrc na to co matka robi.! ludzie mozecie pisać co chcecie ale jak opieka sie dziećmi zajęła to one u tej całej julitki kolorowo nie miały. zadko sue zdarzy ze dzuecko matce zabierają ona nianki nie potrzrbuje tylko dobrego ginekologa i psychiatry. a pozatym takich ludzi jak ona ze skrajnej patologii to nuaczy nikt porzafnego życia. w domu dziecka tez mozna sue uczyć wyjsc ns ludzi. co za przyszłość ona im rysuje?! przestańcie jej bronić chcecie żeby były takie jsk szanowny tatuś albo matka??! ona zna ten swiat w ktorym żyje. czym skorupka nasiaknie za młodu.... tam jest studnia bez dna. tego nieroba przegnac a ja leczyć

  • Julita - niezalogowany 2018-09-30 11:08:16

    Mieliscie. Pomagaci a nie scieme walici u nagle ciisza jezyki wam po zjadlo

  • Gość - niezalogowany 2018-09-30 12:45:46

    Weź sie za robote a nie spow rtem zajmujedz sie kolegami po kilku na dobe. .

  • Gość - niezalogowany 2018-10-01 22:06:45

    szanowna Julito a co Ty myslisz że ludzie codziennie będą o Tobie myśleć i pisać? teraz to pomóżcie. złotko wez sie za sprzątanie mycie pranie. zamiast w telefonie sprawdzać co kto napisal zajmij sie domem może to przyczyni sie dla dzieci i domu niie muszisz mieć luksusu tylko czysto i skromnie a przede wszystkim szanuj sie. skoro zle do tedj pory zylas bo Ty jesteś winna ze zabrano Ci dzieci to przestań sie rzucać. daj paniom z opieki sobą pokierować skoro sama nie umiesz! nie wstyd Ci taką krzywde dzieciom zrobić i jeszcze sie rzucasz. ludzie mają rację. moze i kochasz dzieci ale tak jak do tej pory to świetlnej przyszłości z Tobą nie będą miały. przestań się pultonic tylko napisz czy coś do Ciebie z tego dotarło? Żegnam

  • Gość - niezalogowany 2018-10-01 22:10:41

    szanowna Julito a co Ty myslisz że ludzie codziennie będą o Tobie myśleć i pisać? teraz to pomóżcie. złotko wez sie za sprzątanie mycie pranie. zamiast w telefonie sprawdzać co kto napisal zajmij sie domem może to przyczyni sie dla dzieci i domu niie muszisz mieć luksusu tylko czysto i skromnie a przede wszystkim szanuj sie. skoro zle do tedj pory zylas bo Ty jesteś winna ze zabrano Ci dzieci to przestań sie rzucać. daj paniom z opieki sobą pokierować skoro sama nie umiesz! nie wstyd Ci taką krzywde dzieciom zrobić i jeszcze sie rzucasz. ludzie mają rację. moze i kochasz dzieci ale tak jak do tej pory to świetlnej przyszłości z Tobą nie będą miały. przestań się pultonic tylko napisz czy coś do Ciebie z tego dotarło? Żegnam

  • Gość - niezalogowany 2018-10-01 22:11:21

    szanowna Julito a co Ty myslisz że ludzie codziennie będą o Tobie myśleć i pisać? teraz to pomóżcie. złotko wez sie za sprzątanie mycie pranie. zamiast w telefonie sprawdzać co kto napisal zajmij sie domem może to przyczyni sie dla dzieci i domu niie muszisz mieć luksusu tylko czysto i skromnie a przede wszystkim szanuj sie. skoro zle do tedj pory zylas bo Ty jesteś winna ze zabrano Ci dzieci to przestań sie rzucać. daj paniom z opieki sobą pokierować skoro sama nie umiesz! nie wstyd Ci taką krzywde dzieciom zrobić i jeszcze sie rzucasz. ludzie mają rację. moze i kochasz dzieci ale tak jak do tej pory to świetlnej przyszłości z Tobą nie będą miały. przestań się pultonic tylko napisz czy coś do Ciebie z tego dotarło? Żegnam

  • Gość - niezalogowany 2018-10-02 13:56:46

    To trzeba mieć tupet żeby wypisywać takie coś

  • Gość - niezalogowany 2018-10-03 22:49:16

    Heh Julita myślała że zaraz jej będą pomagać To się przeliczyła hehe

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 19:50:49

    To bylo do przewidzenia ze prędzej czy później dzieci zabiora. Cala jej rodzina jakas pomylona. Siostra po mieście lata z wysoko podniesiona glowa myśli ze ja to nie dotyczy. Niestety to mala miejscowość i ludzie wszysto widza. Mogli ja zlapac za reke i do ginekologa na sile zabezpieczyc juz po urodzeniu pierwszego dziecka jak ma cos z glowa i sama na to nie wpadla zeby sie nie rozmnazali i siali większej patologii. Tfu

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 20:02:34

    No niestety trzeba sie z tym liczyć ze teraz cala jej rodzina jest wytykana palcami przez jej błędy. Z jej siosty tez zrobili najgorsza i sie z niej śmieją ze nie pomogla wlasnej siostrze. Moze nie do konca tak bylo. Nikt nie wie tak naprawdę kto i ile pomagał pani julicie. Teraz jiz za późno na osądzanie. Mogli się zastanowic wcześniej jak zapobiec tej tragedii. Zycie.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 20:09:22

    Co niektorzy maja naprawde dziwna teorie na temat życia. Ludzie! To chyba normalne ze rodzina jest po to zeby sie wspierac w trudnej sytuacji i nikt mi nie wmowi ze jesli pani Julita nie chciała pomocy od najbliższych to trzeba pozostawic samym sobie i miec w dupie jej losy tym bardziej ze tam były dzieci!!! Czasami wystarczy porozmawiać, wesprzeć dobrym slowem a jeśli trzeba iść razem do psychologa czy gdziekolwiek. Byle byc obok. A nie najlepiej udac ze sie nie zna i raz na miesiąc przywieść siate zakupów na popis dla ludzi byle sie nie czepiali.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 20:15:08

    Siostra julity zawsze sie wywyzszala i chciała odstawac od reszty rodziny bo bylo jej wstyd. Ciezko oceniac bo nie wiemy co się dzialo u nich w domu. Ale mysle ze nie ładnie oczerniac dziewczynę bo to nie jej wina ze siostra sobie nie radzi w życiu. Troche empatii ludzie. Nigdy niw wiemy co nas w życiu spotka.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 20:19:27

    Racja! Rodzina powinna byc razem i sie wspierac a nie udawać ze sie nie zna bo wstyd co ludzie powiedza. Teraz to dopiero wstyd ze dzieci sie blakaja po obcych ludziach. Szkoda gadac.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 22:56:46

    Ci co piszą i współczuja bo nie znają, rodzina pomagała i siostra jej też ale ileż można, ona mądra do wszystkiego jest a do tego co trzeba udaje chora?, jakoś pożyczki umie brać i rozpieedzielac na głupoty, żadnej pomocy Julicie nie potrzeba, ona tylko kasę chce,. Dostali na remonty jak z gminy tak i z strony jej konkurenta rodziców ale oni nie lubią materialnej pomocy tylko kasę.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 23:05:53

    I ona biedy nie miała bo teraz przy tych zasilkach na dzieci to grzech mówiąc o biedzie, nie jej współczucie lecz tym biednym dzieciom co je powili i teraz są skazane na tulaczke, podejdzcie do tego inaczej, co one by oglądały w domu i w jaki sposób były by wychowane?, tak jak ona, więc to jest być może ich nowy start na lepsze życie!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-05 10:15:34

    TERAZ DZIECI CHOCIAZ BEDA MIALY LEPIEJ .... WSZYSCY PISZECIE O NIEJ A GDZIE OJCIEC DO CZEGO ON SIE NADAJE ZOSTAWIL JA Z TYM WSZYSTKIM SAMA I WYCJECHAL.... MASAKRA

  • Gość - niezalogowany 2018-10-05 12:12:18

    Dokładnie..jaka pomoc, w tych czasach jest wystarczająca pomoc od Państwa, jest dużo dodatków itp..a co do pomocy rodziny to większość osób pomagała ale Julitka chciala tylko pieniądze a nie np materiały na remont łazienki..a poza tym to że siostra pomagała i wgl Was niewystarczająco to zauważcie że każdy ma swoją rodzinę i Julita nie pytała się siostry czy może tyle dzieci narobić..zrobiła to niech o nie zadba..bo to nie chodzi o brak finansów tylko o lenistwo, bo można żyć biednie ale schludnie..mieć czysto w domu, dzoeci zadbane, obiady ugotowane..a tu to poprostu lenostwo tej Pani. A "ojciec" dzieci ( bo to nie jest pewne ze on jest ojcem) jak szedl do pracy to ona dzwonila ze sobie nie radzi z dziećmi...i szczerze tylko dzięki niemu były tak dlugo w domu rodzinnym, bo on jak potrafil tak o nie dbal w domu( mam na mysli opieke fizyczną).

  • Gość - niezalogowany 2018-10-05 13:01:38

    To tez poniekąd prawda, ze nie da sie na sile komus pomóc. Co do siostry pani Julity nie osądzal bym tak pochopnie. Z tego co wiem ma swoja rodzine tez i jako tako sobie radzi. A to ze Julita ma troche nie pokolei w glowie to nie znaczy ze trzeba cala jej rodzine stawiać w zlym swietle.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-05 13:05:16

    A ja tam jej nie współczuję kompletne. Narobiła dzieciaków i siedziala czekala na manne z nieba. A teraz wielka rozpacz bo trzeba sie na krzywdzie dzieci znow dorobic kilku groszy. Podobno miala nie raz ostrzeżenia ze jezeli nie weźmie sie w garść to dzieci straci i jak widac nie przejela sie tym specjalnie. No to sory ale o czyms to świadczy

  • Gość - niezalogowany 2018-10-05 13:07:58

    Bardzo dobrze. Brać sie za te patole w końcu bo juz za bardzo sie wszystko rozrasta w ostatnim czasie. Za 20 lat moze z 10% społeczeństwa będzie uczciwie pracować a reszta robic bachory i chlac po melinach. Jaka przyszłość czeka nasze dzieci to strach pomyśleć.....

  • Gość - niezalogowany 2018-10-05 22:01:25

    bo jak rząd daje 500plus to daje dla dzieci! w większości ludzie z tych pieniędzy żyją splacaja kredyty jeszcze inni maja na alkochol a co dzieci z tych pieniędzy mają? wielki bzik!! po ci ludziom pracować jak ubezpieczenie zdrowotne z Pup 500plus na zycie i comiesieczna ratę kredytu wystarczy. dzieciom ugotuje byle co i sie żyje! a ze dziecko cukierka nie widzi tylko najtsnszy jogurt z szanownej Biedronki to kogo to obchodzi?! tą matkę i ojca którym pracować sie nie chce bo nie daj boże dochody by przekroczyły na darmowe pieniążki!!! tacy ludzie soe bie martwią ze dziecko nosi ubranie z ciucha!! jeszcze matka powie ze nago nie chodzi. ludziom aue w glowach poprzewracało od 500plus i pracować sie nie chce!!! na starość zamiast emerytury taka matka powie że gmina dziaduwe da to po co ma pracować!!! taką ludzie maja mentalność i brak rozumu!!! a w styczniu leci jeden z drugim do ksiegowej z gminy po pit zeby w skarbowce wykazac ze ma zero dochodu i całą ulgę na dzieci odebrać zeby plazme w media ekspert kupić!!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-05 22:04:46

    bo jak rząd daje 500plus to daje dla dzieci! w większości ludzie z tych pieniędzy żyją splacaja kredyty jeszcze inni maja na alkochol a co dzieci z tych pieniędzy mają? wielki bzik!! po ci ludziom pracować jak ubezpieczenie zdrowotne z Pup 500plus na zycie i comiesieczna ratę kredytu wystarczy. dzieciom ugotuje byle co i sie żyje! a ze dziecko cukierka nie widzi tylko najtsnszy jogurt z szanownej Biedronki to kogo to obchodzi?! tą matkę i ojca którym pracować sie nie chce bo nie daj boże dochody by przekroczyły na darmowe pieniążki!!! tacy ludzie soe bie martwią ze dziecko nosi ubranie z ciucha!! jeszcze matka powie ze nago nie chodzi. ludziom aue w glowach poprzewracało od 500plus i pracować sie nie chce!!! na starość zamiast emerytury taka matka powie że gmina dziaduwe da to po co ma pracować!!! taką ludzie maja mentalność i brak rozumu!!! a w styczniu leci jeden z drugim do ksiegowej z gminy po pit zeby w skarbowce wykazac ze ma zero dochodu i całą ulgę na dzieci odebrać zeby plazme w media ekspert kupić!!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-06 07:32:35

    Może już nie czepiajcie się tak 500+ Mój mąż pracaje i pobieram 500+ i te pieniążki są jak manna z nieba. Stać nas na to żeby kupić dzieciom telefony, komputer ,wyremontować dom, kupić lepszy samochód itp...No i przecież remont domu też jest dla dzieci(nie wstydzą się zapraszać kolegów) i samochód też(odwoże ich do szkoły).I stać mnie praktycznie na wszystko a zakupy i tak robie w biedronce bo po co przepłacać( w biedrze za wózek zakupów dom 300 zł a w kdsh za tą samą kasę wyjdę z małym koszyczkiem). Tak więc nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora. Jak widać Julicie i 20 tyś. miesięcznie bynie starczyło na zainwestowanie w dom.A i właśnie ,,500+ jest dla dzieci a niektórzy remontują za to domy"-może Julita wzięła sobie do serca te dyrdymały i dlatego kase roztwaniała na duperele zamiast wyremontować dzieciom dom.

  • gość 2018-10-06 10:32:26

    Podpisuję się pod ostatnim wpisem

  • gość 2018-10-06 10:52:48

    Julita - idź do pracy bo dzieci chcą jeść, jak się sprowadza dzieci na świat to trzeba pracować na ich utrzymanie a nie oczekiwać na luksusy - zmykaj do roboty i tyle w temacie

  • gość 2018-10-06 11:02:07

    co za nie odpowiedzialność twu....

  • Gość - niezalogowany 2018-10-08 12:27:57

    Niedługo kobiety będą stawiały domy bo GOPS nie widzą problemu w tym ze p. Julia nie wie jak usunąć wilgoć i zrobić remont, który pozwoli zapewnić jej oraz jej dzieciom godne warunki mieszkaniowe. Powinny odpowiednie instytucje ragować i pomoc samotnej matce tym bardziej ze ma stopień upośledzenia a Nie jej dzieci odbierac . Najlepiej prace Gopsu przedstawić w TV ciekawa jestem czy zrobiły więcej w kierunku pomocy tej rodzinie czy więcej żeby rozbić tą rodzinę.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-08 13:00:44

    Kobieta najstarsze dziecko ma 4letnie. Ośmieszacie się tym ,ze dzieci jej zabieracie.. Moich nie chcecie również mam troje dzieci i jestem po ciężkiej operacji, samotnie wychowuje dzieci. Może moje warunki i zapewnienie bytu dzieciom chcecie sprawdzic ..

  • Gość - niezalogowany 2018-10-08 13:01:26

    Kobieta najstarsze dziecko ma 4letnie. Ośmieszacie się tym ,ze dzieci jej zabieracie.. Moich nie chcecie również mam troje dzieci i jestem po ciężkiej operacji, samotnie wychowuje dzieci. Może moje warunki i zapewnienie bytu dzieciom chcecie sprawdzic ..

  • Gość - niezalogowany 2018-10-09 06:24:13

    Ludzie!!! Ale tu nie chodzi tylko o złe warunki bytowe. Kto tam nie był i ich nie zna,może niech się lepiej nie wypowiada. A ona nie jest niepełnosprawna fizycznie tylko opóźniona umysłowo i to naprawdę mocno. Tacy ludzie nie powinni rodzić dzieci. Co my mamy za prawo !!!

  • piszę prawdę - niezalogowany 2018-10-09 23:08:38

    Tak prawda fizycznie jest sprawna, młoda baba leniwa i kasę tranowi a pracować się nie chce ,zmrowiła się na darmochy ,tam jest studnia bez dna, niemca brak, taką to do przymusowej pracy, pydą po dupie

  • Tsoonami - niezalogowany 2018-10-10 14:20:17

    Ludzie ona znów jest w ciąży,niech sie w końcu ktoś odpowiedzialny za to weźmie i zrobi porządek żeby te plemię się już więcej nie rozmnażało

  • Gość - niezalogowany 2018-10-10 18:06:14

    Cooo??!!! Kolejna ciąża???? Mój Boże tak mi szkoda tych dzieci...

  • gość 2018-10-12 10:46:53

    Biedne dzieci rodziców nigdy niezhańbionych jakąkolwiek pracą...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-12 22:13:13

    takich ludzi jest więcej. dzieci od takiej matki i takiego ojca to z przykrością muszę stwierdzić że beda takie same! sama miłością dziecka sie nie wychowa! poczytajcie to co ona pisze i w jaki sposób.teraz to martwi się o te dzieci czemu wczesniej sie nie martwila! jak miała ostrzeżenia z gopsu to chyba była glucha na to co panie z urzędu mówiły! teraz jsk wyszła prawda na jaw to ze dzueci kocha ze płacze co robila wczesniej! a teraz kilka gorzkiej prawdy do Julity!!!! julita idz do psychiatry lecz się! ty tylko sprowadzasz dzieci na świat dla kasy! na utrzymanie domu i godne warunki dla życia dzieci wczesniej nie myślałaś tylko teraz prawnika szukasz!moglas mysles o dzieciach gdy gops sie za was brał niwnie przeszksdzalo ci wczescniej ze dzieci tak wychowujesz! nie zalezalo ci na dzieciach zeby miały czysto! a z resztą jsk sie leczysz to psychiatra nie powie żeby dzieci na świat nie sprowadzać jak byś byla zdrowa na umyśle to bys o tym wiedziała jak sama jesteś chora to dzieci mogą cos po tobie odziedziczyc! zresztą ci i swiadczylas uslugi seksualne tez nie są zdrowi psychicznie bo po tobie widać że nie jesteś niepełnosprawna! smutne ale prawdziwe! jak ktoś decyduje się na dzieci to robi dla nich wszystko co najlepsze ty miałas ostrzeżenia i nie sluchalas gopsu! z tego co sie orientuje to nawet podstawówki nie skończyłaś! niw pusz brdur ze dzieci przekazane sa na handel na tych zdjeciach widać że zaniedbanie były! wstydź się! na godne warunki dla życia dzieci nic mie zrobiłaś gops ci na nie dawał krocie na adwokata nie gmina nie daje! dzieci będą miały lepiej w rodzinie zastępczej a ty zajmij sie s szydelkowaniem nie będziesz myślała o chlopach i daj sie wysterylizowac zebys wiecej dzieci ns świat nie sprowadzala bo ile jeszcze orzez ciebie dzeieci niewinnie ma cierpieć!!!!! a jsk sąd wydal decyzję o zabraniu ci dzieci to byla decyzja słuszna i prwaomocna wystarczy na ciebie popatrzeć i wszytko wiadomo!!! przykre ale prawdziwe!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-13 15:36:09

    Ostatnia wypowiedź bardzo ostra -ale prawdziwa. A jak psycholodzy z poradni na dworcowej zbadali dzieci i stwierdzili, że dzieci są opóźnione psychicznie to Julita ledwie im oczu nie wydrapała. Mogła się tego spodziewać że dzieci nie będą "normalne" skoro ona jest opóźniona. No ale cóż- tacy ludzie niestety nie myślą tylko robią co im przyjdzie do głowy.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-17 11:42:18

    Znam całą rodzinę bardzo i szczerze dobrze zrobili,że dzieci zabrali bo przynajmniej mają jakiś start i szanse na lepsze życie..Nie rozumiem tylko dlaczego czepianie się innych żłobków rodziny P.Julita i jej matka są chore ale reszcie rodziny nie można nic zarzucić!Siostra Pani Julity pracowała od dzieciaka ledwo do pedałów sięgała a już jeździła i zarabiała na zbiorach na swoje wydatki ,skończyła różne szkoły studia ,odrazu po szkole pracowala wiec miala jak to mowicie na te swoje strojenie sie i nie wieze ze zadna z Pan tu nie kupuje sobie ubran?..bo zarobila w przeciwienstwie do P.Julity ktora lezala w domu gdy siostra zapieprzała,posiada prawo jazdy i sama na siebie zarabia nikt w życiu jej nigdy nie pomagał i nie pomaga a mimo to bardzo dobrze sobie radzi .Jak mogła tak pomagała P.Julicie chociaż ona nigdy tego nie doceniała i często nie chciała a przecież nic na siłę tak ? I nigdy nie widzialem zeby chodzila z uniesiona glowa zwykla normalna dziewczyna,zreszta kto zna ten wie.Tak samo i reszta rodziny bardzo inteligentni i wykształceni ludzie ,wojek P.Julity jest lekarzem kuzynostwo też porządne .Kazdy mily i kulturapny wiec nie rubcie z calej rodziny patologi skoro znacie tylko P.Julite..Każdy w jakiś sposób próbował pomóc jak mógł a że On oczekiwała żeby tylko jej przewozić nowe rzeczy do domu za darmo a jej partner leżał z papierosem no to Sory...Duzo osób nie chciało tam jeździć pomagac ze względu na niego ...Chyba nikt z Was nie chciał by pracowac na takich nierobow co nie ? A P.Julita nie jest ubezwłasnowolniona i na siłę nikt nie może jej zaprowadzić do żadnego lekarza. Można jej tylko powiedzieć a Ona i tak będzie miała to w D...I będzie robić swoje bo nigdy nikogo nie chciała słuchać i słuchać nie będzie bo jak powie jej się coś co nie jest po jej myśli to wyrzuca z domu ...Niektórym ludziom nie da się pomócI musicie to zrozumieć. Ratujcie sobie te komentarze że to patologia i tak dalej bo jeśli ktoś naprawdę zna rodzinę to wie że p.Julita jest chora i tyle nie ma sensu wieszać dalej na nią psów a tym bardziej na rodzinę którą nie jest nic winna a jeszcze ogrywa za nią .

  • Gość - niezalogowany 2018-10-17 12:03:43

    Nie ma sensu prowadzić tu dyskusji ludzie pisza tu tylko po to zeby pograzyc innych ..i to anonimowo jakos inaczej nikt sie nieodważył..

  • Gość - niezalogowany 2018-10-17 12:05:06

    Dokładnie wszystkich mierzą jedną miarą ..brak słów

  • Gość - niezalogowany 2018-10-17 12:11:14

    Boże ludzie nie chcecie to nie pomagajcie i tyle po co piszecie te zbędne komentarze

  • Gość - niezalogowany 2018-10-18 11:19:06

    Dokladnie kazdy wie jaka jest P Julita ,zreszta P Jarek tez nie lepszy Tylko dzieci szkoda bo one sie na swiat nie prosza...

  • Gość479 - niezalogowany 2018-11-02 16:14:52

    Wiecie co... Piszę o wsparcie! O meble,o pięć i wiele innych rzeczy. Wczoraj w rogowie kupowała 4 tyskie z tym swoim Jarusiem. Bezczelność. Chcę pomocy a pieniądze wydaje na alkohol? Na to ja stać? I FAKTYCZNIE JEST W CIĄŻY!!! Na moje oko 6-7 miesiąc. Ludzie co za matka.... Tak bardzo cierpi po utracie dzieci.??? Brak mi słów.

  • gość 2018-11-04 12:16:17

    to fakt brak słów!!!!

  • gość 2018-11-05 07:18:10

    takim jak ona czy podobnym nie powinni dawac 500plus do reki tylko kupywac co potrzebne

  • gość 2018-11-05 07:21:51

    Znam ja dobrze i jej sasiadów ona jeszcze dobrze nie miała 15lat a juz sie grzmociła za puszkie piwa

  • gość 2018-11-05 07:57:44

    śiostra Julity jest po innym ojcu i jest normala

  • gość 2018-11-05 08:00:14

    Matka Julity juz od dawna nie mieszka z nia bo sobie innego ogona znalazła

  • Daro - niezalogowany 2018-11-05 17:18:01

    Powinni ją wysterylizować bo to jak sie nachleje to nie mysli tylko daje sie zapładniać a potem kolejne 500plus i za pieniadze dzieci chleje tak nie powinno byc takim jak ona rodzina patologiczna powinni nie dawac kasy tylko kupowac to co potrzebne jest dziecia potem tylko dzieci cierpia ze maja głupich rodziców

  • Daro - niezalogowany 2018-11-05 17:24:36

    Dziewczyno przestan sie ruchac

  • Gość - niezalogowany 2018-11-21 11:08:11

    To nie jest żaden dramat tylko szczęście dla tych dzieci.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

sprzedam ziemię orna

sprzedam ziemię orną o powierzchni 2,5 h w miejscowości Sadłowo. Cena za hektar 33 tyś


Zobacz ogłoszenie

sprzedam ziemię rolną

Sprzedam ziemię rolna o powierzchni 2,5 hektara w miejscowości Sadłowo gm. Rypin. Cena 33 tys za hektar.


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez rypin-cry.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Wydawnictwo Promocji Regionu Sp. z o.o. z siedzibą w Golub-Dobrzyń 87-400 , Rynek 20

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"