:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



Dramat w Borzyminie. Nie żyje 50-latek.

Wypadki, Dramat Borzyminie żyje latek - zdjęcie, fotografia
25/01/2019 10:01

Policjanci rypińskiej komendy pod nadzorem prokuratora wyjaśniają przyczyny śmiertelnego wypadku drogowego. Kierujący audi potrącił pieszego idącego drogą, w wyniku czego pieszy poniósł śmierć na miejscu.

Wczoraj, 24 stycznia, po godzinie 17-tej dyżurny policji w Rypinie otrzymał zgłoszenie o wypadku, do którego doszło w Borzyminie na drodze powiatowej. Natychmiast na miejsce wysłał policjantów ruchu drogowego oraz karetkę pogotowia. Niestety okazało się, że jeden z uczestników zdarzenia nie żyje.

Jak ustalili pracujący na miejscu policjanci, 18-letni kierowca audi na prostym odcinku drogi uderzył w 50-letniego pieszego poruszającego się prawidłową stroną jezdni i wyposażonego w elementy odblaskowe. W wyniku tego zderzenia pieszy poniósł śmierć na miejscu. Kierowca był trzeźwy.

Czynności na miejscu wypadku pod nadzorem Prokuratora Rejonowego w Rypinie podjęli policjanci pionu kryminalnego. Funkcjonariusze pracować będą nad odtworzeniem przebiegu zdarzenia i wyjaśnieniem przyczyn tego wypadku.

Źródło (KPP Rypin)

Reklama

Dramat w Borzyminie. Nie żyje 50-latek. komentarze opinie

  • Sara - niezalogowany 2019-01-25 10:47:56

    Kolejny wypadek spowodowany przez 18latka. Nie dawno w Godziszewach gówniarz bez wyobrazni skasował 4 samochody. Daje do myślenia....

  • gość 2019-01-25 11:30:24

    Na prostym odcinku co on slepy tym bardziej ze posadal elementy odblaskowe

  • Kierowca - niezalogowany 2019-01-25 12:04:06

    Brak doświadczenia, warunki atmosferyczne. Przede wszystkim nieodpowiedzialność

  • gość 2019-01-25 12:45:49

    kontrolować ten odcinek Rypin Żałe jazda 140 km na h normalka Zakapturzeni małolaci jak Mnichy zapieprzają

  • gość 2019-01-25 12:51:12

    narko testy robic ruch się zmniejszy BORZYMIN Rypin CETKI

  • gość 2019-01-25 12:56:19

    AUTO DO KONTROLI TECHNICZNEJ PODDAĆ , SPRAWDZIC TELEFON CZY NIE PISAŁ SMS ALBO FACEBOOK.,OSOBISCIE ZNAŁEM CZŁOWIEKA ZAWSZE CHODZIŁ POBOCZEM JAK WIDZIAŁ AUTO POTRAFIŁ STANĄĆ I USTĘPOWAĆ ,

  • gość 2019-01-25 12:59:50

    Był trzeźwy to co spowodowało że nie potrafił ominąć przeszkody , kto wydał temu kolesiowi uprawnienia ,

  • Ona - niezalogowany 2019-01-25 13:48:29

    Jacy wszyscy mądrzy !!!Policja bada sprawe !! na pewno kierujacy specjalnie nie rozjechał pieszego .!!Zawistny naród !!! A Wy tacy cudowni .Chłopak bedzie musiał z wyzutami sumienia zyc juz do konca zycia :\

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 14:05:08

    Jakby wykazał się rozsadkiem i wyobrażnią to niebyłoby wyrzutów

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 14:05:28

    Jeżeli państwo z komentarzy nie byli świadkami zdarzenia to proszę nie wypowiadać się na ten temat.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 14:05:32

    Jakby wykazał się rozsadkiem i wyobrażnią to niebyłoby wyrzutów

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 14:42:48

    Nikt nie wie jak było naprawdę. A o tym że ten mężczyzna prawdopodobnie był pod wpływem alkoholu już nikt nie wspomni, mógł zatoczyć się na jezdnię pod samochód. Ale nie każdy już wydał wyrok bo młody kierowca to napewno on zawinił.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 15:20:23

    Popieram, policja bada przyczyny wypadku, więc jakiekolwiek spekulacje, kto był winny, są nie na miejscu.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 15:21:05

    Popieram, policja bada przyczyny wypadku, więc jakiekolwiek spekulacje, kto był winny, są nie na miejscu.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 16:19:29

    Wyjdzie z Tego Niii

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 16:32:20

    I co z tego ze pieszy był pijany? Jestem kierowca i jak widze kogos na poboczu to zwalniam bo nie wiadomo kto idze Kierowca pewnie najarany albo zapoerdalal jak glupi

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 16:47:10

    Typie ty też chyba najarany. Jak można bezpodstawnie stwierdzić że ktoś był najarany? To ja równie dobrze mogę w ślepo stwierdzić że jesteś chorym umysłowo alkoholikiem wychowywanym w patologicznej rodzinie. Moje założenia są tak samo bezpodstawne jak twoje. Nie pozdrawiam cebuli

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 17:03:54

    Miesiąc przed zabiłby swoich kolegów również w wypadku samochodowym i jak widać nic go to nie nauczyło . Koledzy do tej pory nie są sprawni , rok rehabilitacji przed nimi ,plus polamana miednica a ten jakże niewinny 18 latek delikatnie obita śledziona . Brawura i prędkość na pierwszym miejscu .

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 17:53:21

    No kurwa ale na prostym odcinku drogi nie zauwazyc pieszego? Po 1 za duza predkosc a po 2 narkotesty prosze zrobic temu panu

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 17:55:30

    Ten osiemnastolatek miesiąc temu miał wypadek ale to nie on kierował siedział z tyłu.Więc jak nie wiesz to nie pisz.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 17:59:14

    Ten chopak miesiąc temu miał wypadek ale to nie on kierował.Więc jak nie wiesz dokładnie to nie pisz.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 18:10:00

    Nie zaczyna się zdania od ,No kurwa narkotesty to sam sobie zrób

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 18:12:35

    I po drugie nie zabiłby ich. Jeden z nich tylko będzie miał rehabilitację. Z pozostałymi ok, tego co mi wiadomo. Zresztą tamta to inna sytuacja, trudne warunki wtedy mieli i prowadzil inny chłopak. A ten ma chłopak po prostu nieszczęście. Nie był pijany, ani naćpany. Wiec kak nie wiecie to nie gadajcie plot. Bo świat shodzi na psy i ktos cos usłyszy powtórzy i doda jeszcze swoje 5 groszy.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 18:47:57

    Nieszczęście miał chłopak ? Mogl jechać powoli , pizdy miał na oczach i nie widział oznakowanego człowieka ?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 19:01:03

    Może i mam ale nikogo nie zabiłem

  • Ona - niezalogowany 2019-01-25 19:06:57

    Tak to już jest jak jedzie młody kierowca muza gra telefon w ręce i jedzie bez mózgu i myśli że może jechać jak chce

  • Ona - niezalogowany 2019-01-25 19:15:03

    Też lubię zapierdalać, ale robię to z głową.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 19:20:50

    Jak narazie nie.

  • Nie pozdrawiam - niezalogowany 2019-01-25 19:30:15

    Widzę że dużo tu inteligentnych ludzi którzy nie byli świadkami ani tego co się wydarzyło teraz w Borzuminie ani tego co stało się miesiąc temu ale najlepiej wszystko wiedzą. Jestem ciekawy czy gdyby to wam się przydarzyło takie nie szczęście czy tez byście byli tak wyszczekani jak teraz. Nie pozdrawiam....

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 19:34:00

    Myślę że to co się stało miesiąc temu powinno nakłonić do wyciągnięcia wniosków a jak widać żadnych wniosków młody chłopak nie wyciągnął a szkoda .

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 19:38:04

    jakie to ma znaczenie wiesz co sie stało miesiąc temu ze tak piszesz?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 19:43:36

    Po pierwsze wypadek, ktory sie wydarzyl miesiąc temu nie byl z czyjejś winy tylko warunków. Po drugie jakie niby wnioski ma wyciągać? Jeśli nikt szybko nie jechał... Po Trzecie kazdy sie wypowiada na ten temat tu, a tak naprawde gówno wie. Co wy ludzie serca nie macie? Przemawia przez was każdego jebany hejt i zero współczucia. Nie wiecie nawet co oni wtedy czuli.. jak sami bd miec wypadek to zobaczymy czy wam bedzie tak miło czytać te wasze komentarze. Nie byliście na miejscu nie wiecie nic, a sie wypowiadacie. Zobaczymy jak ktos z waszej rodziny bd miał wypadek i czy wtedy tez bd tak wyzywać i się mądrzyc. Nikt z was sie nie postawi na miejscu ich. Co wy myślicie, że jak wolno jeździcie to wam sie może nic nie wydarzyć?...

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 19:48:09

    Z tych waszych komentarzy wyżej można napisać niezła bajeczkę

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 19:52:57

    Osobiście znałam zmarłego mężczyznę. Zawsze miał.kamozelkę z odblaskami. Gdy jechał samochód potrafił ustąpić. Droga orzymin-głowińsk-rypin jest słabo,, monitorowana". Mam nadzieje,że 18nasto.latek dostanie surową karę. Na miejscu 50 latka mógł być każdy. Jeśli chodzi o stan drogi w taką pogodę jest naprawdę tragiczny.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 20:05:00

    Zawsze nosił odblaski okej, bądźmy szczerzy. To ze prawdopodobnie był pod wplywem alkoholu miało duzo znaczenie,myslicie ze ten chłopak specjalnie go potrącił zeby miec go do końca życia na sumieniu ? Zacznijcie wreszcie myśleć jebana Polska cebulo. Mógł iść pod wpływem alkoholu i sie zachwiac na drogę. Wszyscy wiedzą najlepiej ale nikt nie napisze ze podczas tefo zdarzenia chlopak wymijal sie z Samochodem z naprzeciwka co mialo wpływ na jakieś oslepienie go. Nie pozdrawiam.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 20:40:45

    Przede wszystkim gdyby 18 latek jechał odpowiednią prędkością zauważył by pieszego. Nawet gdy warunki były złe. Pieszy mógł iść po spożyciu alkoholu przecież to nie jest zabronione. Teraz proszę mi powiedzieć kto jest groźniejszy na drodze. Pijany pieszy czy młodzież która szaleje na naszych drogach. Nie jestem tu od osądzania kogokolwiek od tego są odpowiednie instytucje.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 20:46:02

    A no to czyli byłeś/as tam i wiesz ile on jechał?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 20:50:15

    Byliście tam? kierowaliście? NIE , więc nie rozumiem po co wgl to komentujcie. Poczujcie się na miejscu tego chłopaka, co on teraz czuję .. widok tego mężczyzny będzie miał w głowie do końca swojego życia .. przecież nie zrobił tego specjalnie, nieszczęśliwy wypadek.. każdego z nas może spotkać coś takiego , nigdy nic nie wiadomo, nikt nie jest jest stanir przewidzieć losu i to że ma 18 lat nie oznacza że jest chujowym kierowcą, bo człowiek uczy się całe życie i równie dobrze osoba kyora posiada 30 letnie doświadczenie za kierownicą mogła spowodować taki wypadek ... życzę wam rozumu i przed wszystkim bądźcie ludźmi a nie bydłem bez uczuc

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 20:50:32

    Piszecie że pieszy był oznakoway(kamizelka odblaskowa) to nawet przy złych warunkach przy bezpiecznej jeździe kierowca bez problemu powinien go ominąć. Auta jadące z naprzeciwka również oświetlali pieszego i by) widoczny. No chyba że to był samobójca i wyskoczył pod koła zza drzewa.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 20:56:41

    A czy wszyscy co się tak wypowiadają mijali tego Pana po trasie? Kamizelka odblaskowa błąd kamizelka owszem ale nie miała ani jednego odblasku. Poza tym Pan tak chętnie nie ustępowal z drogi jak jechał samochód i nie chodził poboczem a szosa. Wiem bo miałem taką sytuację i w ostatniej chwili udało się skręcić i nie doszło do potrącenia i to nie dalej jak miesiąc temu. Nie twierdzę że kierowca jest bez winy ale czasami warto postawić się po każdej stronie a nie oceniać tylko po tym że jak młody kierowca to już winny.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 20:58:25

    Dużo komentarzy to chyba koledzy piszą broniąc kolegi lub rodzina. A co czują Ci którzy stracili bliskiego. Już nie zobaczą go więcej a koledzy i rodzina kierowcy będą mieli możliwość się widzieć.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:04:06

    Odp. Na pytanie kto jest grozniejszy , a więc każdy pijany , bo nigdy nie wiesz jak się zachowa na drodze.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:05:50

    Odp. Na pytanie kto jest grozniejszy , a więc każdy pijany , bo nigdy nie wiesz jak się zachowa na drodze.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:14:45

    To Ty kolego prowadzisz auto i Ty musisz uważać. Nie piszę tego złośliwie ale mamy takie a nie inne prawo. Przykre.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:20:58

    Nie chce być złośliwy ale to kierowca ma obowiązek zachować ostrożność. Przykre ale nasze prawo tak stanowi

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:46:47

    Kierowca ma obowiązek uważać, jeśli człowiek był pijany to znaczy ze jak ktoś jest pijany to można go rozjechac? Tak czy tak odebrał komuś życie a za to należy się kara

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:50:05

    Mógł się zatoczyc na szosie ale człowiek nie pod wpływem alkoholu też może się źle poczuć, może zakręcić mu się w głowie i jak najbardziej może bardziej zbliżyć się do jezdni, ale to kierowca ma być czuły i uważny oraz utrzymywać stosowną prędkość aby w takich przypadkach mógł się zatrzymać lub ominąć. Ewidentnie coś było nie tak z jego jazda skoro stało się jak się stało

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:51:43

    Pan zawsze chodził poboczem i był dobrze widoczny

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:53:40

    Skoro byl bardzo dobrze widoczny to uważacie ze kierowca celowo go potrącił bo mu sid tak podobało?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:55:52

    Chodził poboczem,ale kierowca potrącił go na szosie. Wiec musiał wejść na asfalt Co mial zrobic kierowca skoro okolo sekundy,dwóch predzej wymijal sie z Samochodem z naprzeciwka? Albo uderzyć w samochód albo w tego.pana.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 21:58:29

    O jakich niekorzystnych warunkach drogowych niektórzy piszą!!! Wczoraj o godzinie 17 było około minus 5 stopni Celsjusza, pogodne niebo, brak jakichkolwiek opadów, droga czysta jak latem!!! To miałoby się przyczynić do tego co się stało!!! Napewno nie w tym przypadku!!! Osobiście mijałem tego pana wielokrotnie i zawsze na poboczu. Czy był pod wpływem alkoholu, takiej informacji nikt jeszcze oficjalnie nie potwierdził!!! Gdyby nawet to istnieje jeszcze coś takiego jak ograniczone zaufanie.

  • SurowyKrytyk - niezalogowany 2019-01-25 22:03:56

    NIE raz wymijalem Leszka ktory wracal do domu i nawet pod wpływem %potrafil sie dostosować do zasad ruchu drogowego jako pieszy .a dla tego gowniarza jedyna odpowiednią karą ..byłoby KRZESLO ELEKTRYCZNE .zabierając komuś życie brakiem mozgu powinno sie Tobie też odebrac to z rozsądku abys wiecej zła nie czynił.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 22:20:27

    Żenada z Was ludzie dajcie sobie spokój z tymi komentarzami , Bóg jest od wymierzenia sprawiedliwości, a karma wraca więc dajcie chłopakowi spokój

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 22:20:41

    Panie SurowyKrytyk. Niech lepiej pan zważa na słowa. Celowo tego nie zrobil... A Pan takie rzeczy pisze? Podłość Pańska nie zna granic.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 22:22:28

    Uzyjcie mózgu .. przecież nie zabił fo celowo , faktem jest to że pieszy znajdował się na ulicy więc chyba wszystko jasne po której stronie leży wina .. pobocze służy do poruszania się pieszych a nie jezdnia

  • gość 2019-01-25 22:44:18

    ale macie sensację jest teraz o czym plotkować co? same sherlocki z was powinniście w dochodzeniówce pracować :) wszyscy wtedy byli by zadowoleni bo z pewnością same dobre i sprawiedliwe wyroki by były wystawiane. Oczywiście chodzi mi o tych którzy byli na miejscu wypadku i doskonale znają ustalenia Policji, wnioskuję to po tym jak doskonale znacie okoliczności wypadku :)

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 22:58:51

    Kojarzę kierowcę ktory spowodował wypadek a JESZCZE bardziej kojarzę samochòd ktòry praktycznie zawsze gdy mnie mijał grzał jak wściekły nie zależnie od stanu drogi. Prędkość zrobiła swoje. Noga z gazu.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-25 23:50:33

    Tak macie racje ten pan zawsze był oświetlony nie ważne w jakim był stanie ..gowniarze porobili prawo jazdy i szaleja pamiętacie glowinsk?dwóch młodych chłopaków leży a kierowca zdarzenia chodzi bez karnie

  • Borzymin - niezalogowany 2019-01-26 11:26:22

    Już nie zagra nam na gitarze

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 14:07:03

    Ludziska po huj osądzacie sprawe jeśli niebyliście świadkami zdarzenia jeśli nieznam tematu to sie niewypowiadam a mało tu rozsądnych wypowiedzi tylko zwykła paplanina i domysły

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 14:29:22

    Tak osądzić kogoś dojebać mu a w niedziele do kościułka i o " Boże przebacz nam nasze grzechy"

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 15:03:48

    [*]

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 17:33:18

    Myślę, że ustaleniem faktów zajmie się policja, teraz każdy przenosi plotki i dokłada swoje 5 groszy. Nie oceniajmy nikogo zbyt pochopnie, nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji sami się znajdziemy.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 17:33:23

    Dobrze , jednego alkoholika mniej . Cheleja a potem ledwo chodza i weź człowieku uważaj . Po drugie na tej wsi to patola jakiej małą gówniarzy po 15 lat chodza z browarami , bez jakich kolwiek odblasków ? Gdzie są rodzice ja się pytam . A potem pretensje że za szybko , i zaczyna się ciąg wymyślonych opowieścią . Weźcie się ogarnijcie ludzie . Dlaczego pani z sklepu Gs udostępnia im lokal do spoYwania alkoholu ? Wywalić takich na mróz to odechce im się picia .

  • Gość bezstronny - niezalogowany 2019-01-26 19:16:25

    Do tej pory się nie wypowiadalem na ten temat i starałem się postawić na miejscu jednej jak i drugiej strony ponieważ wypadki drogowe się zdarzają i może się zdarzyć każdemu z nas ale w ostatnim komentarzu to ktoś przesadził jak można tak powiedzieć i dobrze jednego alkoholika mniej nie wazne jak żył ten Pan czy był alkoholikiem czy nie był przede wszystkim czlwiekiem I proszę jeżeli już musicie się wypowiadać to wazcie słowa

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 19:51:11

    Czy to alkoholik czy tez nie to jednak czlowiek.Każdego może to spotkac młody kierowca bedzie z tym żył do końca życia.Nikt nie wie czy byl trzeźwy czy pijany.Dajmy policji działać a nie swoje komentarze dodajecie czy pijak czy nie.Brak słów na niektorych ludzi A co do pijakow to sa wszedzie czy wies czy miasto.ogarnac sie

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 20:22:06

    Powinien nie wyjść z więzienia i mam nadzieje ze sprawiedliwosc będzie chociaż raz jeśli jest teren zabudowany obejmuje dozwolona prędkość a nie jak debile mam nadzieje ze zezre go sumienie albo nie wyjdzie z więzienia mijalam wielokrotnie tego pana zawsze dostosowal się do warunków a jeśli chodzi o patologie to uwierzcie mi wioska oskarżonego słynie jeszcze gorzej bo podpierdalacxe są gorsi niż tacy co piją. Dozywocie dla niego

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 21:14:24

    Ludzie opanujcie swoją zawiść i głupote

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 21:21:59

    Komentarz ,,Dobrze, jednego alkoholika mniej" jest nieodpowiedni. Weź Ty się człowiekiem zastanów, bo brak słów. Czy pijak czy nie, to jednak człowiek. Nie pozdrawiam

  • Gość - niezalogowany 2019-01-26 23:46:22

    "sprawiedliwosc będzie chociaż raz jeśli jest teren zabudowany obejmuje dozwolona prędkość a nie jak debile mam" Kobieto gdzie tam byl teren zabudowany? Uderz sie proszę predzej w głowke,zanim zaczniesz pisac glupoty.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 00:35:15

    Mam nadzieje tylko taka ze poniesie karę i to odpowiednia za to co zrobił i tyle to jest chore żeby nie widzieć oświetlonego człowieka i zapierdalac w taką pogodę tak szybko zodpowiadam juz na wasze pytanie które zaraz padnie najechalam na wypadek i ofiary szukała policja na polu wiec wolno nie jechał kara dla takich dzieci

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 01:11:19

    Hahahahha na jakim polu? XD Poszkodowany leżał w rowie zaraz obok pobocza. Najłatwiej sie wypowiadać nie znając faktów. Ile ludzi tyle wersji.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 08:47:19

    Albo w pana albo w samochód? Ludzie zacznijcie myśleć. Gdyby miał odpowiednią prędkość i uważnie obserwował co dzieje się na drodze to by się zatrzymał. Ginie człowiek i nagle jest tysiąc wersji obrony chłopaka ale to życia nie zwróci panu

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 08:51:25

    Ciekawy jest też fakt że po tym zdarzeniu samochód chłopaka stał dużo dalej niż to się stało a chyba gdyby poczuł że uderza w kogoś to odrazu by się zatrzymał. Dajmy działać policji i oby wyciągnęli dobre wnioski bo nagle pojawia się dużo wersji

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 08:57:04

    Idąc waszym tokiem myślenia to już wiele razy mogłem kogoś zabić bo miałem do wyboru albo w inny samochód albo w człowieka. Ale wiecie co ja wole jezdzic z odpowiednią prędkością i w takiej sytuacji zwolnic ratując czyjeś życie.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 09:50:35

    Gdybym ja zabił nieumyślnie człowieka to miałbym i tak wielkie wyrzuty sumienia i siedziałbym cicho a nie dodawał screeny na Facebooka ciesząc się ze złej opinii innej osoby na mój temat. Właśnie widać jaki załamany

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 10:26:23

    Oo już nie ma

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 11:27:52

    Dobrze zrobił , jeden pijak mniej . Wielkie brawa dla kierowcy . Na tej trasie dużo takich alkoholików chodzi.... Ciekawe skąd piją ?.. z naszych podatków które gmina wypłaca jako zasiłek socjalny . Takich ludzi nie.szkoda .

  • Gucio - niezalogowany 2019-01-27 11:31:13

    Popieram post wyżej , takich ludzi nie ma co żałować . Dno społeczne !!! Piją , a jak.nie.maja za co to chodzą wieczorami i kradną ... Chyba każdy kto trochę posiada inteligencji rozumie na czym rzecz polega . Ci którzy strzelają chejty są poprostu niezrównoważeni psychicznie i też posiadają jakieś problemy z alko ...

  • Gucio - niezalogowany 2019-01-27 11:31:32

    Popieram post wyżej , takich ludzi nie ma co żałować . Dno społeczne !!! Piją , a jak.nie.maja za co to chodzą wieczorami i kradną ... Chyba każdy kto trochę posiada inteligencji rozumie na czym rzecz polega . Ci którzy strzelają chejty są poprostu niezrównoważeni psychicznie i też posiadają jakieś problemy z alko ...

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 11:34:53

    Polecam iść do sklepu Gs tam dowiecie się różnych wersji . Sklep aż trzeszczy od plotek . Zresztą w tym sklepie jest skup informacji które są przekazywane dalej w każdym przypadku dodane jest jeszcze 70% informacji które odbiegają od rzeczywistości .

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 11:56:02

    *hejty Człowiek jest człowiekiem i jeśli piszecie że dobrze że ktoś został zabity to pamiętajcie że karma wraca i jeśli stanie się coś z wami lub z waszą rodzina to też tak napiszą, dobrze że zmarł bo ludzi na świecie jest dużo. Gratuluję inteligencji

  • gość 2019-01-27 13:41:37

    a kogo przejechali nic nie wiem

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 15:23:04

    Drodzy inteligenci, skoro tak piszecie że dobrze się stało to co by było gdyby szedł ojciec kilku dzieci, lub też jakieś dziecko? Tym bardziej że chłopak uderzył w pana na poboczu. Człowiek jest człowiekiem a jeśli ktoś życzy komuś śmierci lub cieszy się z niej to na miano człowieka nie zasługuje.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 15:37:08

    Tak, istnieje specjalne oddzielne pomieszczenie, alkohol nie jest spożywany na terenie sklepu, więc nie rozumiem w czym jest problem? Po co mieszać w to jeszcze niewinnych ludzi? Ludzie mogą plotkować niezależnie od miejsca, lepiej radzę się rozejrzeć dookoła i zastanowić się nad tym wszystkim. Niech każdy zajmie się sobą i będzie dobrze.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 15:53:24

    Oj Gucio, jaką pustkę masz w głowie człowieku...

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 15:56:57

    Jeśli ktoś życzy śmierci innemu człowiekowi lub się z niej cieszy, musi mieć IQ ujemne. Człowiek jest człowiekiem, ciekawe czy też byście tak pisałi, jeśli to ktoś z waszej rodziny, umarł w ten sposób, a raczej został zamordowany

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 16:06:10

    Tak oddzielne pomieszczenie ? Tylko że pani sprzedawczyni pozwala pić w środku , jedynie co to kaze zasłaniać jak ktoś wejdzie Wiem bo jestesmy t codziennie , nikt mi nie wmówi że jest zakaz picia na terenie sklepu bo to chyba jakiś żart .

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 16:21:56

    "Tym bardziej że chłopak uderzył w pana na poboczu. " Uderzył go na szosie,nie poboczu. Nie wiesz jak było? Nie wypowiadaj sie.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 17:00:13

    I wzajemnie

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 19:14:45

    A co ma sklep Gs do wypadku?

  • gość 2019-01-27 20:21:50

    Widzę ze nasi internetowi prokuratorzy powoli dochodzą do wyjaśnienia tej sprawy, że sprawcą całego zajścia jest sklep Gs. Cudowne Państwo Polskie nie potrzeba żadnych służb które zajmują się takimi sprawami :) Polak sam dobrze wie jaki wyrok drugiemu dać. Takich Państw ze świecą szukać .

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 20:31:25

    Ma dużo .. dlaczego spożywany jest tam alkochol ? Wydaje.mi.sie.ze jest zakaz picia w miejscach publicznych . Wszystko.sie tam rozgrywa . Piją ile wejdzie , a potem wracają do.domow zataczając się na całą drogę .

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 21:08:05

    Napić się można wszędzie czy to sklep Gs czy sklep prywatny czy też własne podwórko rów czy garaż...nie rozumiem dlaczego łączysz wypadek na drodze z piciem alkoholu w sklepie... Skoro jesteś taki poinformowany i wiesz już że pieszy był opity alkoholem zakupionym i spożytym w sklepie Gs i zapewne orientujesz się ile promili miał we krwi to wiesz też na pewno ile sprawca wypadku miał na liczniku???

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 22:04:55

    Jak wszędzie? Nie możesz spożywać alkoholu w sklepie.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 22:19:29

    Wszędzie to znaczy że można napić się gdziekolwiek i dopiero wędrować po wsi. Sklep Gs nie jest jedyną opcją na napicie się alkoholu...

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 22:25:53

    Jak tak dyskutujecie o tym kto ile i gdzie pije to może dyskutujcie też o prędkości jazdy i używaniu telefonu podczas prowadzenia auta

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 22:44:54

    To wie tylko ten nieodpowiedzialny kierowca...karma wraca i to bardzo szybko...

  • Gość - niezalogowany 2019-01-27 23:03:19

    Żeby winę na sklep zwalać.... Żałosne

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 07:09:44

    Tak jak ktoś wyżej napisał. Zostawcie już w spokoju niewinnych ludzi! Skąd w was tyle zawiści? Jednak widać też, że są i dobrzy ludzie, którzy mają swój rozum. Stała się tragedia, a wy dalej będziecie dociekać co i jak?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 07:10:13

    Tak jak ktoś wyżej napisał. Zostawcie już w spokoju niewinnych ludzi! Skąd w was tyle zawiści? Jednak widać też, że są i dobrzy ludzie, którzy mają swój rozum. Stała się tragedia, a wy dalej będziecie dociekać co i jak?

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 11:28:47

    Ale nikt tutaj nie zrzuca winy na sklep,oczywiście ze to nie wina sklepu bo panowie tak czy siak gdzies by sie napili. Ale,byc moze by do tego nie doszło. Teraz możemy tylko gdybac

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 16:59:45

    Tak, zostawmy w spokoju niewinnych ludzi czyli ofiarę wypadku i jego rodzine

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 18:39:46

    Hahaha ludzie żal.mi Was , co wy chcecie od tego kierowcy . Odpowiedzi typu , karma wraca , zajmijmy się sobą , nie oczeniajmi innych skoro w chwili wypadku nie było nas miejscu . Niestety znajdzie się garstka ludzi którzy chcą zabłysnąć inteligencja . Nie.znam chłopaka ani ofairy wypadku , ale wasze komentarze i opinie są nie na miejscu . To jest sprawa rodzin które są w tą zamieszane . Najwidoczniej większoś hejterow nie ma własnego.zdania , piszą to co słyszeli dodając od siebie ziarnko plotki . A ty kolego od hejtow , zajmij się swoim życiem.bo.z tego.co wiem masz.gorsze problemy w życiu . Pozdrawiam wszystkich myślących ludzi . Plotkarstwu i klmastwu stanowczo nie !!!

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 19:21:23

    Tacy jesteście mądrzy, bo anonimowo można pisać wszystko, co za ludzie z was podli i zawistni,nikt nie wie co to jutro czeka. A większość z was i jestem pewny ne na fejsie daje posty murem za Owsiakiem i dość nie nawiści.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 19:21:52

    Tacy jesteście mądrzy, bo anonimowo można pisać wszystko, co za ludzie z was podli i zawistni,nikt nie wie co to jutro czeka. A większość z was i jestem pewny ne na fejsie daje posty murem za Owsiakiem i dość nie nawiści.

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 19:23:44

    Pomyślcie co rodzice przeszli

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 20:44:47

    A czemu nie pisać że karma wraca ? Skoro tak jest. Owszem dla chłopaka to też jest ogromny cios tak samo jak dla jego rodziny ale prawda jest taka że to przez jego głupotę zginął człowiek. Sam też przez swoją głupotę sprawił sobie takie życie. I nie piszcie teraz obrońcy że nie wiem jak było. Owszem nie zrobił tego specjalnie więc współczucie dla obu i zostawmy tą sprawę już w spokoju

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 21:02:59

    Info z ostatniej chwili słyszałam dziś jak byłam Z córka na.zakupach w sklepie , że podobno kierowca wypadku miał prawie promil alkochol w organizmie

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 21:36:43

    W sklepie to jest 100 wersji :) dajmy działać policji a nie dokładamy szczegółów

  • Gość - niezalogowany 2019-01-28 21:39:04

    Idealny przykład z ciemnoty i plotek jakie teraz chodzą po okolicach... W opisie wyraźnie jest napisane ze kierowca był trzeźwy ale jakaś dewota nosząca plotki słyszała że był pijany i jeszcze pisze to pod artykułem gdzie jak już mówiłem wyraźnie pisze Kierowca był trzeźwy. Brak słów...

  • gość 2019-01-29 07:46:35

    a co to by było dopiero jak szła by grupa małych dzieci ta drogą

  • gość 2019-01-29 12:02:28

    Brawa dla "sędziów spod sklepu"

  • gość 2019-01-29 12:47:11

    Prawda

  • Gość - niezalogowany 2019-01-30 15:23:59

    Odnoszę się do tych ktorzy w Borzyminie patole widzą tysam jesteś patol mieszkam tu i i patologia jak wszędzie różni mieszkancy różni ludzie A osoba ktora nie żyje zadnym alkoholikiem nie byla żal i jednego i drugiego bo Leszkowi nikt zycia nie wróci a młody będzie miał całe życie osrane kiedy będzie przyjeżdżał kolo miejsca wypadku może zdejmnie nogę z gazu.ku pamieci Leszka,spczywaj w pokoju*******

  • Gość - niezalogowany 2019-01-31 16:27:52

    Nie będzie miał życia osranego nawet nie odczuwa skruchy, wystarczy zobaczyć co robi na facebooku, łatwo go znaleźć ;)

  • Gość - niezalogowany 2019-02-01 08:47:32

    Witam. Jestem mieszkancem Wsi Borzymin. Chciałem Was wszystkich tylko tutaj oświecić w co niektórych sprawach. Poszkodowany zawsze chodził w kamizelce ale szosą. Nigdy sie nie zataczal, podkreślam nigdy! Napewno nie naprul się jak dzik. P ozatym kierowca jadąc powinien mieć oczy dookoła głowy. Dziwne że od momentu potrącenia auto zatrzymalo sie dopiero po około 200 metrach. Pozatym na wsi Borzymin niema patoli jak co niektórzy piszą i nie każdy kto lubi piwo lub żyje na zasiłku jest złodziejem. To juz jest mierzenie według własnej miary. Pozatym poszkodaowany miał rentę więc dajcie mu spokój bo chłop Bogu ducha winny. Chciałem tylko jeszcze podkreślić że po Borzyminie jeżdżą jak debile! Zwłaszcza czarna vectra c i audi 80 B4 koloru ciemnozielonego. Jeżeli te tluki z tych aut to czytają to mówię do was "opanujcie sie" tu mieszkają ludzie którzy mają rodziny i dzieci! O wypadek nie trudno jak widać a wy jezdzicie jak pojeby! I w dodatku jest tu szkoła więc wlaczcie myślenie a jak niemacie czym myśleć to radzę nie wsiadac za fajerę

  • Gość - niezalogowany 2019-02-01 12:00:22

    [*]

  • Gość - niezalogowany 2019-02-09 12:46:23

    A kierowca nadal bezkarny...jezdzi jak gdyby nigdy nic...i cwaniaczy jakim prawem ...

Dodajesz jako: |


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez rypin-cry.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WPR sp. z o. o. z siedzibą w Golub-Dobrzyń 87-400 , Rynek 20

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"