Reklama

Składałeś wniosek w "Cyfrowej Gminie"? Musisz uzupełnić dokumenty

Tygodnik CRY
01/12/2021 23:34

W związku z koniecznością weryfikacji oświadczeń złożonych w programie wsparcia dla dzieci z rodzin byłych pracowników PPGR w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” Gmina Miasta Rypin zwraca się z prośbą do osób, które złożyły oświadczenia do programu „Granty PPGR” o uzupełnienie dokumentów poświadczających:

1. Fakt zatrudnienia krewnego w zlikwidowanym PPGR (np. kserokopie umów o pracę, świadectw pracy, książeczek/legitymacji ubezpieczeniowych z pieczątkami zakładu pracy, zaświadczenie z ZUS, lub inne dokumenty wydane przez instytucję organu publicznego poświadczające zatrudnienie w PGR).

2. Stopień pokrewieństwa dziecka z osobą wskazaną w oświadczeniu jako krewny pracujący niegdyś w zlikwidowanym PPGR (np. odpisy aktów stanu cywilnego lub inne dokumenty poświadczające ten fakt).

Ważne!

W przypadku dostarczenia kopii dokumentów należy potwierdzić ich autentyczność z oryginałem – kopia musi posiadać obowiązkowo klauzulę „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”, klauzula ta powinna być zaopatrzona czytelnie: imieniem i nazwiskiem, datą i podpisem.

Osoby składające kopie dokumentów powinny przygotować kserokopię we własnym zakresie.

Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 grudnia br. do godz. 15:00

– w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Rypin, ul. Warszawska 40 87-500 Rypin, pokój 209 w godzinach pracy urzędu.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

– Urząd Miasta Rypin, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, Wydział Projektów Unijnych, Rozwoju i Sportu, pokój 209

– tel. 54 280 96 30

– e-mail: projekty@rypin.eu

UWAGA!

Niedostarczenie dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcia.

Złożenie kompletu dokumentów także nie gwarantuje otrzymania wsparcia.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Rypin-cry.pl




Reklama
Wróć do