
W minioną niedzielę ciężarówka PKN Orlen zawitała do Rypina. Wszystko za sprawą nowej kampanii wspierającej polskie firmy.
21-metrowa ciężarówka, nieco przypominająca tę Coca-Coli, zatrzymała się na parkingu przy ulicy Nowy Rynek. Każdy, kto ją odwiedził, mógł skosztować polskich produktów. Sporym zainteresowaniem, nie tylko najmłodszych, cieszył się symulator Formuły 1. Przez chwilę każdy mógł poczuć się jak Robert Kubica. Wśród gości specjalnych byli sportowcy sponsorowani przez Orlen. Można było sobie zrobić zdjęcie z Wojciechem Bógdałem – motoparalotniowym mistrzem świata i Piotrem Małachowskim – mistrzem świata i Europy w rzucie dyskiem.
Koncern rozwija też współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów wytworzonych w Polsce. Kampania, którą przygotował Orlen, ma wzmocnić postawy konsumenckie i zachęcić nas wszystkich do świadomego wybierania produktów rodzimych firm.
– PKN Orlen, jako silna firma, rozszerzył współpracę biznesową z polskimi producentami właśnie w czasie pandemii. Szeroko wychodzimy z nową kampanią #WspieramyPolskę, ponieważ każdy z nas powinien dołożyć swoją cegiełkę dla wsparcia krajowej gospodarki, tak aby ponownie zdynamizować jej funkcjonowanie. Dla nas takim działaniem jest współpraca z polskimi producentami. W tym celu wykorzystujemy całą naszą sieć detaliczną, nie tylko w Polsce, ale też za granicą – mówi prezes koncernu Daniel Obajtek.
Czerwona ciężarówka odwiedzi 50 miejsc w Polsce. Rypin był drugim miastem na jej trasie.
(AdWo), fot. (jd)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie